Vraag

Hoe kan ik snel en veilig in Mijn SNS inloggen met mijn vaste serienummer?

'beste SNS...voorheen onthield mijn PC het serienummer van mn digipas, maar sinds enige tijd is dit niet meer zo...kan ik dat zelf wel weer instellen en zoja...hoe?'

9 Reacties

Ja, dat was mij ook opgevallen.
Zeer irritant.
Reputatie 3
Ik vermoed dat dit een instelling is in je internet browser (FireFox, Chrome, IE, MS Edge,...) en niets van doen heeft met de SNS. Dus als je hulp wilt hebben moet je aangeven welke browser (en versie) je gebruikt.
Beste eRik ,
Ik gebruik Google in windows 10
Misschien een SNS ding.
Ik wilde bijv. eens kijken wat er bij het BKR van mij bekend was. Dat kan sinds kort gratis.
www.bkr.nl
of
https://www.bkr.nl/inzage-in-uw-kredietoverzicht

Je moet je dan identificeren via IDIN.
En als je dat doet, kom je in een SNS applicatie terecht. Waar je dus telkens weer opnieuw je nummer moet ingeven

Maar als ik via mijnSNS een overschrijving wil doen, is het nummer al wel onthouden.

2 verschillende dingen misschien?
Beste Bert,
Ik denk dat eRik19 het antwoord weet over deze topic, maar ik weet niet hoe ik het kan veranderen/aanpassen...al vanalles geprobeerd in instellingen van mn browser...kom er niet uit.
Reputatie 3
@tonyvdh, ik heb zelf Windows 7, maar heb getest met Google Chrome. De pagina Formulieren automatisch invullen vertelde waar ik het kon vinden. In drie stappen lukte dat. Voor het gemak maar even plaatjes van gemaakt:

Als ik de rood omcirkelde instelling omzet werkt het 'onthouden' niet meer.

Tip: Als je per ongeluk een typefout maakt kan het zijn dat er meerdere waarden komen te staan waar je uit kunt kiezen. Selecteer die waarde die je wilt verwijderen en type Ctrl-Del om Chrome deze te laten vergeten. In Firefox kun je dit doen met Del toets.
Reputatie 3
@Bert Bosschenaar, Ja dat zijn toch verschillende zaken. Inloggen via IDIN of Ideal betaling doen is anders dan met DigiPas inloggen bij je bank, dan wordt het nummer niet onthouden. Ik denk dat dit expres zo geregeld is.
Perfect...dit was de oplossing...bedankt!
Goedemorgen heren en bedankt voor je uitgebreide hulp @eRik19. @Bert Bosschenaar Dit is inderdaad bewust zo vanwege veiligheidsredenen. Net als bij betalen met iDEAL in een webwinkel word je naar de beveiligde inlogpagina van SNS omgeleid na de keuze voor iDIN. Je hebt hier altijd je digipas voor nodig en deze onthoudt 'ie niet automatisch.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)