SNS

Beantwoord

Hoe koppel ik meerdere rekeningen aan de mobiele app?

• 28 december 2017
  • 3 Reacties
  • 4465 Keer bekeken

Mijn vrouw en ik hebben beide een SNS bankrekening. Op onze tablet hebben we de SNS app. Deze is gekoppeld aan de bankrekening van mijn vrouw. Hoe kan ik ook gebruik maken van een app met mijn bankrekening op de tablet?

Een 2e SNS app installeren lukt mij niet! Bij de bijvoorbeeld ING kunnen beide bankrekeningen wel in 1 app, bij SNS?
icon

Beste antwoord door MarcelR 28 december 2017, 22:36

Een tweede rekening kan je aankoppelen door op het poppetje met het plusje te tikken. Dit zie je staan als je de app opent, vóór je inlogt, tussen de QR code (voor ideal) en het vraagteken.
Nadat de tweede rekening is gekoppeld moet je de reeds bestaande rekening ook een naam geven, zodat je op het inlogscherm kunt kiezen op welke rekening je gaat inloggen. Die naam kan je overigens eenvoudig wijzigen achteraf.
Laat je even weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

3 reacties

Een tweede rekening kan je aankoppelen door op het poppetje met het plusje te tikken. Dit zie je staan als je de app opent, vóór je inlogt, tussen de QR code (voor ideal) en het vraagteken.
Nadat de tweede rekening is gekoppeld moet je de reeds bestaande rekening ook een naam geven, zodat je op het inlogscherm kunt kiezen op welke rekening je gaat inloggen. Die naam kan je overigens eenvoudig wijzigen achteraf.
Laat je even weten of het gelukt is?
Het was gelukt. Super bedankt
Badge +2
Wat fijn om te lezen dat het is gelukt, Jort74.

@MarcelR Bedankt voor je helpen de hand.

Ik wens jullie allebei een mooi 2018.

Reageer