Beantwoord

Hoe maak ik een transactieoverzicht in Mijn SNS?

Das geen pretje nu online. Zeg maar rustig niet te doen. Of ik mis iets.
eenmaal per jaar wil ik graag alle mutaties op mijn rekening kunnen downloaden, als pdf en liefst ook als . *.csv of excel format.

dus gewoon een overzichtje , en niet zoeken zus en zoeken zo .. rekening aanklikken en mutaties laten zien ..

Kan het IT team daar svp. iets aan doen ?
zou mooi zijn.
icon

Beste antwoord door Dennis 12 februari 2018, 09:10

Goedemorgen jajajanni,

Welkom op de community. Het is slim dat je eens per jaar alle mutaties downloadt en opslaat. Op deze manier heb je altijd toegang tot je administratie. Het is dan wel handig dat het downloaden soepel verloopt. Als je inlogt op Mijn SNS en kiest voor 'Bij en afschrijvingen', dan selecteer je via 'Toon' een periode. Daarna verschijnen alle transacties van het afgelopen jaar en kies je voor de knop 'Print/PDF' als je deze wil downloaden of opslaan. Kom je zo tot een beter overzicht voor je administratie?

Bekijk origineel

1 Reactie

Goedemorgen jajajanni,

Welkom op de community. Het is slim dat je eens per jaar alle mutaties downloadt en opslaat. Op deze manier heb je altijd toegang tot je administratie. Het is dan wel handig dat het downloaden soepel verloopt. Als je inlogt op Mijn SNS en kiest voor 'Bij en afschrijvingen', dan selecteer je via 'Toon' een periode. Daarna verschijnen alle transacties van het afgelopen jaar en kies je voor de knop 'Print/PDF' als je deze wil downloaden of opslaan. Kom je zo tot een beter overzicht voor je administratie?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)