SNS

Beantwoord

Hoe maak ik makkelijk geld over tussen mijn eigen 2 betaalrekeningen?

• 3 november 2016
  • 9 Reacties
  • 332 Keer bekeken

In Mijn SNS zie ik helaas mijn eigen andere betaal rekening niet in mijn adresboek, zoals ik dat wel zie in de SNS Mobiel app (daar staat zelfs ook mijn spaarrekening bij).
Is het ook mogelijk om je eigen rekeningen standaard bovenin het adresboek weer te geven in Mijn SNS zodat je niet een aparte contact voor je eigen rekening hoeft te maken om snel geld tussen de twee betaalrekeningen over te maken?
icon

Beste antwoord door Wouter 4 november 2016, 09:53

Hoi Wiebbe,

Je idee staat voor 2017 op de planning. Op dit moment worden de mogelijkheden bekeken om dit aan te passen. De exacte planning is nog niet bekend.

@Blacktomcat, bedankt voor je tips.
Bekijk origineel

9 reacties

Badge +1
Hallo Wiebe,

Welkom op de community 🙂 Mooi om te zien dat je meteen actief meedenkt. Je kunt je eigen betaalrekening toevoegen aan je adresboek. Deze verschijnt inderdaad niet bovenaan als je van betaal- naar betaalrekening overboekt zoals bij je spaarrekening. Dit leg ik voor aan de productmanager. Je hoort van me zodra ik een reactie heb.

Heb je het topic Welkom op de community gelezen? En heb je de profielfotowedstrijd gezien?
Als je je eigen rekening toevoegt aan het adresboek en je geeft die een naam mee die begint met "aaa'' en je sorteert vervolgens het adresboek op die kolm, dan staat je rekening bovenaan. Even een beetje mee spelen en dan moet het lukken. Zo kun je rekening ook laten beginnen met aa1, aa2, aa3, etc. Laat je ons weten of het zo lukt? Succes.
Hoi Wiebbe,

Je idee staat voor 2017 op de planning. Op dit moment worden de mogelijkheden bekeken om dit aan te passen. De exacte planning is nog niet bekend.

@Blacktomcat, bedankt voor je tips.
Ik wił geld overmaken van spaarrekening naar ing.rekening, maar hoe?
Maddie.
Hoi Maddie,

Welkom op de community.

Vanaf je spaarrekening kun je alleen een bedrag overmaken naar je vaste tegenrekening. Als dit de rekening bij ING is, dan doe je dat via ‘Storten en opnemen’ aan de linkerkant in Mijn SNS onder het kopje ‘Sparen’. Als de rekening bij ING niet de vaste tegenrekening is, dan maak je het bedrag over naar de tegenrekening en vanaf die rekening naar ING. Kom je er zo uit?

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
@Wouter

Super dat het op de planning staat en dat het zodadelijk makkelijker wordt om tussen betaalrekeningen geld over te maken.
Met de work-around met het invoeren van de rekeningen in het adresboek moet ik altijd nog de naam veranderen aangezien deze als aaa of aaa1 is opgeslagen (niet dat het veel uitmaakt maar toch...).

Voor nu gebruik ik gewoon de app om snel geld over te maken, aangezien het daar wel makkelijker te doen is (als mijn tel in de buurt ligt).
Als er een update is, dan geven we dat op de community aan. Hou de topics dus in de gaten. Met de app maak je inderdaad makkelijk geld over, voor nu is dat de snelste optie.
........Super dat het op de planning staat en dat het zodadelijk makkelijker wordt om tussen betaalrekeningen geld over te maken.
Wiebbe, fijn dat je het waardeert dat het op de planning staat (waarschijnlijk wordt de wensenlijst bedoeld). Stel je er niet al teveel van voor op welke termijn dit aangepast wordt aangezien er heel veel wensen zijn en de mensen die het moeten verwerken/implementeren/uitvoeren etc. niet alles tegelijk kunnen. Soms duurt het jaren voor er iets wordt aangepast, soms gebeurt het sneller dan gedacht. Voor ons blijft het een soort loterij. Maar in elk geval fijn dat je via de app snel kunt regelen wat je wilt.:)
Badge +2
Waarschijnlijk bedoelt Wiebbe inderdaad de wensenlijst. Dit item staat voor 2017 op de planning, dus het gaat geen jaren duren. Dat is goed nieuws, toch?

@Wiebbe, ken je de wensenlijst? Je vindt 'm hier. Zo houden we je op de hoogte van alle wensen en de status ervan. Heb je zelf een wens die nog niet op de lijst staat? Dan ben je van harte welkom om deze met ons te delen.

Reageer