Beantwoord

Hoe verwijder ik Mijn SNS?

waarom is het zo moeilijk om mijn SNS te verwijderen
icon

Beste antwoord door Marijke 5 juni 2018, 09:25

Goedemorgen loeckyrat33,

Waarom wil je Mijn SNS verwijderen? Dit kan alleen als je geen rekeningen hebt. Als je je laatste rekening opheft, dan wordt Mijn SNS automatisch verwijderd. In de voorwaarden ben je akkoord gegaan met het gebruik van Mijn SNS. Je hebt dit nodig voor het beheer van de rekening(en) en voor het doorgeven van wijzigingen.

Bekijk origineel

13 Reacties

Goedemorgen loeckyrat33,

Waarom wil je Mijn SNS verwijderen? Dit kan alleen als je geen rekeningen hebt. Als je je laatste rekening opheft, dan wordt Mijn SNS automatisch verwijderd. In de voorwaarden ben je akkoord gegaan met het gebruik van Mijn SNS. Je hebt dit nodig voor het beheer van de rekening(en) en voor het doorgeven van wijzigingen.
Marijke schreef:

Goedemorgen loeckyrat33,

nu weet ik nog niet hoe het moet. moeilijke he
Reputatie 2
@loeckyrat33, Je moet dus al je rekeningen opheffen bij de SNS, dan kun je van MijnSNS af, dat zegt Marijke, maar als je nog meer producten hebt bij de SNS zoals een hypotheek of verzekering(en), moet je die misschien ook opzeggen.
loeckyrat33 schreef:

nu weet ik nog niet hoe het moet. moeilijke he

Goedemorgen Loeckyrat33,

Is het inmiddels gelukt? Als dit niet het geval is, heb ik meer informatie nodig. Wil je bijvoorbeeld Mijn SNS opzeggen maar producten behouden?

@eRik19 Bedankt voor je hulp :)
Hallo Loekirat34 Heb je al met de Delete toets geprobeerd? Vlgs mij kan je met "delete" toets toch gewoon alles verwijderen? Probeer het eens zou ik zeggen ! DEUT
Heb geen verzekering meer hypotheek is er ook niet moeilijk om Mijn SNS te verwijderen. Heb dus geen producten meer.
loeckyrat33 schreef:

Heb geen verzekering meer hypotheek is er ook niet moeilijk om Mijn SNS te verwijderen. Heb dus geen producten meer.!

Goedemiddag Loeckyrat33,

Uiteraard help ik je graag om Mijn SNS te verwijderen, maar ik wil je vragen om de sfeer netjes en respectvol te houden. Je tekst heb ik daarom aangepast. Als je je postcode, huisnummer, geboortedatum, achternaam en geboorteplaats mailt naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Hoe verwijder ik Mijn SNS?', kijk ik wat er moet gebeuren om Mijn SNS op te heffen.
Hallo Loekirat 34 Heb nog geen antwoord ontvangen op mijn suggestie over gebruik van de DELETE toets !
Was je mogelijk niet on line of is het geen goede suggestie? Laat maar weten hoor, het was een kleine moeite om je van dienst te kunnen zijn. Wees Gegroet DEUT
Deutekom schreef:

Hallo Loekirat 34 Heb nog geen antwoord ontvangen op mijn suggestie over gebruik van de DELETE toets !
Was je mogelijk niet on line of is het geen goede suggestie? Laat maar weten hoor, het was een kleine moeite om je van dienst te kunnen zijn. Wees Gegroet DEUT

Misschien is een cursus internet handig..delete werkt niet zo DEUT.

Dat hoeft hij ook niet te proberen..als we konden toveren zou het in principe kunnen werken, maar momenteel is de mensheid daar nog niet toe in staat..
Sorry alle SNS vrienden, ik ben maar een eenvoudig mens en heb nooit wat bijgeleerd en al helemaal niets op computergebied maar ik weet dat je met de DELETE toets zaken kunt verwijderen en als het mogelijk is doe ik dat dan ook. Zalig zijn de armen van geest want...…………………! Heb getracht mijn steentje bij te dragen om voor Loekirat 34 tot een oplossing te komen maar merk nu dat dit alles tot de Hogere Rijschool behoort en ja daar heb ik als simpele ziel geen kaas van gegeten, je kan ook niet overal verstand van hebben toch? Wees Gegroet DEUT
Hoi Deutekom,

Je bent altijd welkom om suggesties te geven. Zorg er wel voor dat je suggesties geeft die leden met een vraag verder helpen. Op deze manier ontstaat er geen miscommunicatie. Het gebruik van de Delete-toets is in dit geval geen oplossing, omdat je een overeenkomst met SNS niet met een druk op een knop kunt verwijderen. We zorgen er samen voor dat de community een prettige plek is waar leden op een fijne manier met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen. Ondanks dat je het goed bedoelt, komen je reacties soms anders over door de manier waarop je het formuleert.
Hallo Dennis, lees eerst nu je reactie. Heb ff geen tijd om uitvoeriger te reageren dus laat ik het ff hierbij. Zaterdagmorgen in het Dorp wat boodschappen doen, straks een kleinkind op bezoek dus ik ga me haasten. Maar..... ik kom erop terug. Wees Gegroet DEUT BM

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)