SNS

Beantwoord

Hoe vind ik een transactie terug in het huishoudboekje?

  • 3 februari 2017
  • 1 Reactie
  • 263 Keer bekeken

Ik heb zojuist een betaling gedaan en nu wil ik zien of deze in de goede categorie is ingedeeld hoe kan ik dat zien?
icon

Beste antwoord door Jan 3 februari 2017, 17:56

Hoi Wieweet,

Mooi om te zien dat je zo actief je huishoudboekje gebruikt. Ik heb je topic verplaatst naar ‘Mijn SNS & SNS Mobiel Bankieren App’, zo kunnen andere leden je vraag eenvoudig terugvinden. Via het tabblad ‘Inzicht’ in je mobiele app, controleer je eenvoudig of de transactie bij de juiste categorie staat.

Staat de transactie bij de verkeerde categorie? Dan selecteer je de transactie en kies je voor ‘Indelen’. Op deze manier kun je ‘m opnieuw indelen in de gewenste categorie.

Kom je er via deze ‘gebruiksaanwijzing’ uit?
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Wieweet,

Mooi om te zien dat je zo actief je huishoudboekje gebruikt. Ik heb je topic verplaatst naar ‘Mijn SNS & SNS Mobiel Bankieren App’, zo kunnen andere leden je vraag eenvoudig terugvinden. Via het tabblad ‘Inzicht’ in je mobiele app, controleer je eenvoudig of de transactie bij de juiste categorie staat.

Staat de transactie bij de verkeerde categorie? Dan selecteer je de transactie en kies je voor ‘Indelen’. Op deze manier kun je ‘m opnieuw indelen in de gewenste categorie.

Kom je er via deze ‘gebruiksaanwijzing’ uit?

Reageer