SNS

Vraag

Hoe werken de vernieuwingen in Mijn SNS en waar kan ik feedback geven?

• 8 juli 2020
  • 9 Reacties
  • 5885 Keer bekeken

Hallo,

De website is vernieuwd per 7 juli 2020. Kunnen jullie mij zeggen waarom zonder enige waarschuwing de keuze tussen overboeken in Europa of Rest vd wereld verdwenen is.

Wil dat zeggen dat ik niet meer Euro,s kan overmaken naar een land buiten Europa

9 reacties

Het keuze menu Euro of Rest vd wereld is inderdaad vervallen en bij nader inzien zijn de adres bestanden samengevoegd.  Dus overmaken naar de rest vd wereld kan toch.

Er worden allerlei aanpassingen gemaakt op de website waar ik niet blij van word. De pagina's vormen steeds minder 1 geheel. Nieuwe pagina's krijgen weer een andere opmaak en een andere indeling. Bij iedere aanpassing schrik ik weer en vraag ik mij af of ik nog steeds op de internetomgeving van de SNS zit. Dat draagt niet bij tot een veilig gevoel wat je zou moeten krijgen bij het internetbankieren op de computer.

Zo is er de pagina Instellingen die sterk afwijkt van de welkomstpagina. Nu is de pagina overboeken weer compleet anders gemaakt en lijkt totaal niets meer te maken te hebben met de rest van de omgeving. Naar mijn mening voegen deze aanpassingen niets toe en schept het alleen maar extra verwarring. Nu moet je bijvoorbeeld als je geld wilt overboeken naar een spaarrekening, die rekening kiezen uit het adresboek. Heel vaag want daar verwacht je die helemaal niet. Je denkt eerst dat je verkeerd geklikt hebt omdat je niet krijgt te zien wat je verwacht. En zo zijn er nog een aantal pagina's die er totaal anders uitzien.

Wat mij ook stoort is het feit dat op de welkomstpagina je een totaalbedrag ziet staan wat de som is van alle rekeningen. Bij die som wordt verplicht ook de rendementrekening betrokken, maar ik zou graag de optelsom willen zien van alleen de betaal- en spaarrekeningen. Dat is tenslotte geld wat je uit kunt geven. Maar een redelijke tijd geleden is er een aanpassing gemaakt waardoor het niet meer mogelijk is om de rendementrekening niet in het totaalbedrag mee te nemen.

Nu moet je bijvoorbeeld als je geld wilt overboeken naar een spaarrekening, die rekening kiezen uit het adresboek. Heel vaag want daar verwacht je die helemaal niet.

Vreemd - ik doe mijn overboekingen naar mijn spaarrekening al jaren via het adresboek.

Misschien omdat mijn spaarrekening bij ASN zit en niet bij SNS?

(...) Nu is de pagina overboeken weer compleet anders gemaakt en lijkt totaal niets meer te maken te hebben met de rest van de omgeving. Naar mijn mening voegen deze aanpassingen niets toe en schept het alleen maar extra verwarring. (...)

Helemaal mee eens en bovendien vind ik de nieuwe pagina voor overboeken een stuk minder overzichtelijk dan de ‘oude’ stijl.

Hallo,

Ik heb de gerelateerde topics gelezen, maar krijg geen feedback formulier of iets dergelijks te zien als ik klik op ""geef je mening”  na geld overboeken.  Svp  zodanig veranderen zodat dit mogelijk is.

Reputatie 3

Goedemiddag @piettehcwm en welkom op de community. Fijn dat je je hierin al hebt verdiept. Zelf krijg ik de pagina wel te zien als ik inlog via Mozilla. Misschien helpt een andere browser bij jou?

Juist de knop “je mening geven” werkt niet, je krijgt alleen een reclame pagina te zien waar op ze vertellen hoe goed ze wel niet zijn.

Om weer gebruik te maken van de ze community moest ik ook al een wachtwoord wijzigen, maar er staat niet hoe dat moet, en de knop "vergeten” werkt ook al niet, en er word GEEN sms gestuurd.

Het klachten formulier schakelt uit voordat je kan versturen, dus waar kan ik nu aangeven dat de vernieuwde overschrijf pagina BRANDHOUT is?

Goedemorgen @Mival@piettehcwm , welkom terug op de community en bedankt voor je feedback Het lijkt erop dat sommige klanten geen pop up krijgen om feedback te geven. Ik heb het uitgezet bij de afdeling die dit verder onderzoekt. Wacht je dit af?

Inderdaad, ik heb geen mening kunnen geven.

Die luidt (zoals in een ander verband aangegeven):

Kennelijk is de lay-out meer afgestemd op mobiel gebruik. Daartoe wordt rekening gehouden met een smal scherm. Het gevolg is dat mijn laptop-scherm grotendeels leeg is, en ik naar beneden moet scrollen in de verzendlijst en ingeplande overschrijvingen, met ook nog een risico dat ik verkeerd zie welke regels bij elkaar horen. Op laptop wil je juist gegevens naast elkaar - veel overzichtelijker.

Reageer