SNS

Beantwoord

Hoe werkt de functie 'Zoek in archief (24 maanden)'?

• 8 oktober 2017
  • 13 Reacties
  • 445 Keer bekeken

Hoe werkt het zoek archief 24 mnd ? Ik krijg het niet voor elkaar . Ik wil graag een overzicht van mijn beiden ov chipkaarten ,die worden automatisch opgeladen met 20,€ .
Ik heb alles geprobeerd ,lukt niet .Wat is hier aan de hand?
icon

Beste antwoord door BigBen 8 oktober 2017, 23:34

Ik begrijp dit antwoord niet. 24 mnd zijn toch 2 jaar .ik vraag geen landere tijdsperiode !
Even kort uitleg:
ga naar MijnSNS
Klik bovenin op de rekening waarvan je het overzicht wil
In het nieuwe venster zie je oa een regel met "bij- en afschrijvingen sinds laatste bezoek"
Klik op het driehoekje erna (of op hele regel)
Kies in het uitklapmenu "zoek in volledig archief"
In het nieuwe venster er onder vul je nu wat in wat je zoekt, maar dus vooral de begin datum vanaf waar je wilt zoeken.
Met "zoek" krijg je het op het scherm of met "print/pdf" krijg je de mogelijkheid om het resultaat in PDF op je computer op te slaan.
Suc6
Laat even weten of het lukt.
Groet,
Ben 🆒
Bekijk origineel

13 reacties

Het gaat max. 2 jaar terug..
Ik begrijp dit antwoord niet. 24 mnd zijn toch 2 jaar .ik vraag geen landere tijdsperiode !
Even kort uitleg:
ga naar MijnSNS
In het nieuwe venster zie je oa een regel met "bij- en afschrijvingen sinds laatste bezoek"
In het nieuwe venster er onder vul je nu wat in wat je zoekt, maar dus vooral de begin datum vanaf waar je wilt zoeken.
Met "zoek" krijg je het op het scherm of met "print/pdf" krijg je de mogelijkheid om het resultaat in PDF op je computer op te slaan.
Suc6
Groet,
Ben 🆒

..ik had je verkeerd begrepen..iemand anders heeft het al uitgelegd aan je..
Badge +1
Goedemorgen Dagobert,

Welkom op de community. Ik zie dat medecommunityleden zo vriendelijk zijn geweest om je te helpen, dank daarvoor 🙂 Is het inmiddels gelukt?

Hopelijk mogen we hier vaker van je inbreng genieten. In het topic Welkom op de community vind je meer informatie over SNS Community.
Even kort uitleg:
ga naar MijnSNS
Suc6
Groet,
Ben 🆒

Bedankt voor je uitleg.Het is niet gelukt .dwz ik krijg wel met downloaden een heel over zicht met alle bij/afschrijvingen over 24 mndn. maar dat is niet de bedoeling .Ik zou graag alleen de afschrijvingen willen zien van het tegen rekening nr. en de tenaamstelling. die ik ingevoerd heb.
Ik neem aan dat ik alles goed doe ? Je wordt er onzeker van. Of werkt dat programma niet.
Ik ben overgestapt van ING naar SNS het is allemaal wennen .Op de website is nergens een beschrijving te vinden van dit zoekprogramma . De SNS is toch ook voor 70 plussers?

Bedankt voor je uitleg.Het is niet gelukt .dwz ik krijg wel met downloaden een heel over zicht met alle bij/afschrijvingen over 24 mndn. maar dat is niet de bedoeling .Ik zou graag alleen de afschrijvingen willen zien van het tegen rekening nr. en de tenaamstelling. die ik ingevoerd heb.
Ik neem aan dat ik alles goed doe ? Je wordt er onzeker van. Of werkt dat programma niet.
Ik ben overgestapt van ING naar SNS het is allemaal wennen .Op de website is nergens een beschrijving te vinden van dit zoekprogramma . De SNS is toch ook voor 70 plussers?

Hoi Dagobert,
Het begin is er, de rest komt vanzelf.
Deze functie, net als de hele MijnSNS is absoluut niet leeftijd gebonden, dus boven de 70jaar; "wees welkom!" (ik ben er zelf nog net niet 🙂 )
Deze zoekmethode is nogal kritisch, 1 letter of cijfer niet hetzelfde en er wordt niets (of verkeerd) gevonden. In het venster waar je de datum hebt ingevuld, kun je boven de datum nog verschillende specificaties invullen. Mijn ervaring is, met .zo min mogelijk beginnen is het beste. Krijg je nog niet wat je wilt, vul dan nog wat meer in. Daarbij hoef je niet een heel tegenrekening of beschrijving in te vullen, met een deel daarvan lukt het vaak ook al (minder kans op fouten).
Ik weet niet of dit je helpt, maar laat dat nog maar even weten.
Groet,
Ben 🆒
PS Kijk wel steeds goed of de juiste datums nog staan ingevuld, het overkwam mij wel eens dat dat was veranderd en dan lukt het zoeken dus ook niet meer goed. Ik vind dit zelf een heel handige optie om snel even te kijken naar een bepaalde af- of bij-boeking.
Ps2 Als je het PDF bestand op je computer bekijkt, kun je meestal op de toets F3 drukken en zoeken in de PDF (bv in de grote PDF die je nu al hebt). Je kunt daar dus ook iets uit de beschrijving of tegenrekening nummer invullen en zoeken.
Badge +1
De SNS is toch ook voor 70 plussers?
Goedemiddag,

SNS is er voor iedereen, ook voor 70-plussers 🙂 Logisch dat het wennen is als je overstapt naar een nieuwe bank. Gelukkig zijn er behulpzame communityleden zoals BigBen die je graag op weg helpen. Dankjewel daarvoor. Lukt het met die nieuwe tips?
Bedankt voor alle moeite .vandaag 19 okt. is het eindelijke gelukt!
Eenvoudig genoeg ,gewoon geen bedragen invullen!!!!! Dagobert
Goedemorgen Dagobert,

Bedankt voor je terugkoppeling, we waren al ongerust of het zou lukken. Hoe verloopt je overstap naar SNS?
Die overstap is al een voldongen feit ,anders zou ik natuurlijk nooit iets terug kunnen zoeken in een archief.
Die overstap is uitstekend gegaan! Dagobert
Het is voor ons een fijne bevestiging als je overstap soepel verloopt 🙂
Hoi Dagobert,
Mooi dat het gelukt is.
Mocht je nog meer / andere vragen hebben, je weet inmiddels de weg :)
Groet,
Ben 🆒

Reageer