SNS

Beantwoord

Hoe wordt het salaris in het huishoudboekje verwerkt?

• 1 april 2016
  • 3 Reacties
  • 352 Keer bekeken

het salaris van menigeen wordt ongeveer in de laatste week van de maand gestort en dit zie je dan ook in het huishoudboekje,
echter word er een vertekend beeld gegeven.
aangezien het salaris wordt gebruikt om de vaste en variabele kosten van de volgende mnd te betalen.
zou het dan niet logischer zijn om het huishoud boekje zo in te delen dat als het salaris wordt gestort de nieuwe mnd begint,
zodat je een beter overzicht hebt van je uitgaven en wat er dan nog overblijft ?
icon

Beste antwoord door Wouter 2 april 2016, 11:00

Hoi Marcel,

De maand loopt nu standaard van het begin van de maand tot het eind van de maand. Als ik het goed begrijp zie jij liever dat je die periode zelf kunt instellen, bijvoorbeeld van de 24e tot de 24e. Je kunt de periode kiezen waarvan je de data wil gebruiken voor het huishoudboekje. Hoe je dit instelt, leggen we uit op pagina 4 van de handleiding.

Ik heb je vraag verplaatst naar het gedeelte over Mijn SNS, zo is je vraag voor andere leden ook gemakkelijk te vinden.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Marcel,

De maand loopt nu standaard van het begin van de maand tot het eind van de maand. Als ik het goed begrijp zie jij liever dat je die periode zelf kunt instellen, bijvoorbeeld van de 24e tot de 24e. Je kunt de periode kiezen waarvan je de data wil gebruiken voor het huishoudboekje. Hoe je dit instelt, leggen we uit op pagina 4 van de handleiding.

Ik heb je vraag verplaatst naar het gedeelte over Mijn SNS, zo is je vraag voor andere leden ook gemakkelijk te vinden.
wat ik wil is niet dat je bv een periode kan selecteren maar in de periode de dagen kan selecteren vanwaar de mnd begint
met andere woorden als bijv mijn salaris word gestort op de 22 van de mnd dan wil ik de begin periode van de mnd op de 22
instellen ,aangezien dan ook de bedragen er af gaan van de volgende mnd ,kort om niet de kalendermnd 01 t/m 30 of 31 maar vanaf het moment dat het salaris wordt gestort zodat er geen vertekend beeld ontstaat in het huishoud boekje
als ik nu kijk zijn de uitgaven hoger dan de inkomsten vab deze mnd en dat klopt niet met het saldo op mn betaalrekening.
Goedemiddag Marcel,

Volgens mij begrijp ik wat je bedoelt en hebben we dit eerder besproken in dit topic. Door de impact hiervan, kunnen we dit momenteel niet uitvoeren.

Reageer