Beantwoord

Huishoudboekje werkt


  • Weet de weg
  • 3 reacties
Hallo,

Ik heb een vraag betreft mijn spaarpotten. '
Ik krijg de foutmelding ''SNS Kasboek is bezig met het binnenhalen van je transacties. Dit kan enige tijd duren. Wij adviseren je op een later tijdstip terug te komen.''
Ik heb zelf alles aanstaan (vinkje dat het huishoudboekje en spaarpotten aan staat). Hoe kan dit komen? Ik wil graag een spaarpot aanmaken, omdat ik deze nodig heb voor mijn vakantie en graag wil sparen hiervoor.

Ik hoop op een reactie terug,
Groeten Roy
icon

Beste antwoord door PetervR 17 oktober 2017, 13:57

Hoi Roy99,

Wat balen dat het nog steeds niet werkt. Ik heb het doorgegeven aan de specialisten en ik verwacht dat het eind deze week is opgelost. Hou je me op de hoogte? Voor het overzicht heb ik je bericht verplaatst naar je originele topic over dit onderwerp.

Bekijk origineel

7 Reacties

Hoi Roy99,

Wat leuk dat je de weg naar de community hebt gevonden :)

Mail je je postcode, huisnummer, geboortedatum en achternaam naar webcare@sns.nl o.v.v ‘Community - Huishoudboekje werkt – Roy99’? Dan laat ik het huishoudboekje resetten. Daarna maak je een spaarpot om te sparen voor je vakantie.

In de Koffiekamer stellen de community leden zichzelf voor. We zijn benieuwd wie je bent.
Dankuwel! Ik heb het gemaild! bedankt voor de hulp!
Hoi,

Ik heb laatst een bericht gepost op het forum omdat mijn huishoudboekje niet werkte.
Deze zal reset worden alleen nu werkt deze nogsteeds niet/of hij is nog niet gereset.
Zal iemand mij kunnen helpen? De foutmelding is ''SNS Kasboek is bezig met het binnenhalen van je transacties. Dit kan enige tijd duren. Wij adviseren je op een later tijdstip terug te komen.''

Groeten,
Roy
Hoi Roy99,

Wat balen dat het nog steeds niet werkt. Ik heb het doorgegeven aan de specialisten en ik verwacht dat het eind deze week is opgelost. Hou je me op de hoogte? Voor het overzicht heb ik je bericht verplaatst naar je originele topic over dit onderwerp.
@Roy99 Volgens de specialist werkt het huishoudboekje weer. Klopt dat?
@PetervR helaas nogsteeds niet... Kan ik hier zelf wat aan doen?
Goed dat je dit laat weten. Je huishoudboekje is nog niet gereset. Er was een andere storing en deze is eind vorige week opgelost, daarom hebben we hiermee gewacht. Gebruik je het huishoudboekje al langer? Als we deze resetten, dan ben je alle gegevens kwijt. Laat je weten of je daarmee akkoord gaat?

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)