SNS

Beantwoord

Hypotheekoverzicht en verzekeringen in app

• 2 december 2014
  • 14 Reacties
  • 12739 Keer bekeken

Hallo,

Ik wil graag mijn hypotheek kunnen inzien via de app (op Android en iPad) en daarnaast wil ik mijn verzekering kunnen inzien.

Groeten,
Marcel
icon

Beste antwoord door Kirsty 3 december 2014, 14:48

Hoi Marcel,

Wat ben jij goed op dreef 😉. Goed dat je je zaakjes overzichtelijk wilt hebben. Ook deze wens staat op de wensenlijst, ik ga voor je navragen of de ontwikkelaars hier al wat meer over kunnen vertellen.
Bekijk origineel

14 reacties

Badge +1
Hoi Marcel,

Wat ben jij goed op dreef 😉. Goed dat je je zaakjes overzichtelijk wilt hebben. Ook deze wens staat op de wensenlijst, ik ga voor je navragen of de ontwikkelaars hier al wat meer over kunnen vertellen.
Hoi Kirsty,

Haha jazeker..ja het was een beetje lastig om na te gaan of dit al ergens was gezegd. Maarja, beter een keer denk ik dan. Als het nagevraagd kan worden graag. Het zal wel een flinke klus zijn namelijk. Het gaat vooral om wat basis info die ik wil zien over mijn hypotheek zoals de rente die ik moet betalen, mijn hypotheekschuld enof ik al betaald heb. Qua verzekeringen zou het alleen maar fijn zijn om te zien welke verzekeringen ik bij jullie heb lopen. Thx
Badge +1
Hi Marcel,

Inmiddels hebben we antwoord ontvangen van de app ontwikkelaars:

"De gewenste functionaliteiten staan op de roadmap van 2015. Hypotheken gaan we zeker realiseren in 2015. Voor verzekeren moet eerst een complex back-end-systeem ontsloten worden. Waarschijnlijk wordt dit in 2016 gerealiseerd."
Hi Marcel,

Inmiddels hebben we antwoord ontvangen van de app ontwikkelaars:

"De gewenste functionaliteiten staan op de roadmap van 2015. Hypotheken gaan we zeker realiseren in 2015. Voor verzekeren moet eerst een complex back-end-systeem ontsloten worden. Waarschijnlijk wordt dit in 2016 gerealiseerd."

Goedemorgen Tibor,

Dat van de hypotheken is prima, je moet dan gewoon denken aan wat gegevens zoals je die ook "heel basic" op mijnsns.nl ziet.

Voor verzekeren wil ik jullie "scrum teams" echt besparen door te zeggen dat dat allemaal niet zo "wild" hoeft te worden geprogrammeerd. Een complete back end lijkt mij niet nodig als ik alleen wil zien wat de maandelijkse premie is e.d. Ik zou zeker doorgeven dat ze hier niet in door moeten slaan. Wederom heb ik (in ieder geval) daar heel weinig behoefte aan. Ik wil alleen wat basisinfo zien. Anders gaan ze misschien weer aan de slag met iets waar geen einde aan zit of bedenken ze iets waar de klanten (ik in ieder geval) niet op zit te wachten.

Bedenk / doe dus goed onderzoek wat jullie van die verzekeringen in de app gaan zetten voordat immense systemen worden gemaakt en de kosten oplopen tot in de eeuwigheid..
Badge +1
Goedemorgen Marcel,

Ik leg je suggestie weer voor aan de ontwikkelaars. Nogmaals dank voor het meedenken. Je hoort van ons zodra we terugkoppeling hebben.
Hoi Marcel,

De ontwikkelaars vinden dit een goede nuancering. Het inzien van je verzekeringen is zeker realistisch voor 2015. Het aanzetten van nieuwe verzekeringen, wijzigingen doorvoeren en het claimen van schades vereist procesmatig meer van onze back-office.
We zitten in de laatste twee maanden van 2015, en nog steeds geen hypotheek te zien in de app....
Badge +1
We zitten in de laatste twee maanden van 2015, en nog steeds geen hypotheek te zien in de app....
Goedemorgen Karoo,

Allereerst welkom op de community. Het klopt dat dit in 2015 niet gerealiseerd wordt. We zijn nu eerst bezig met het toevoegen van iDEAL en het inzichtelijk maken van creditcarduitgaven. Daarnaast zijn we bezig met het toevoegen van incasso's en het inzicht in toekomstige betalingen. De vraag naar deze functionaliteiten is veel hoger dan de vraag naar het inzichtelijk maken van hypotheken en verzekeringen. Deze staan nu op de planning voor 2016.

Ondanks dat dit waarschijnlijk niet het antwoord is waar je op hoopte, hoop ik je toch vaker te zien op de community. Om je een beetje wegwijs te maken, is het handig om het topic ‘Welkom op de community’ eens door te lezen.
2 jaar na dato is het (eindelijk) zover..het hypotheekoverzicht staat deze ochtend in de app erbij en ik ben er blij mee. Dit is een goede aanvulling op de app (vind ik). Ik hoop dat hij nu ook niet meer "verdwijnt" zoals de vorige keer. Toen was nog niet alles goed ermee.

In ider geval..SNS bedankt!
Hoi Sjaakie,

Fijn dat het overzicht erin staat, hè? Je hebt nu altijd een duidelijk overzicht van welk bedrag je hebt afgelost bij je. Het heeft een tijdje geduurd, maar dan heb je ook wat.
Hallo Wouter,

Het is inderdaad heel fijn dat dit overzicht er nu tussen staat. Ik vind dit een stuk handiger dan inloggen op mijnsns.nl en die gegevens bekijken. Zo heb je altijd een real-time overzicht van je hypotheek. Ik ben hier wel blij mee ja. Voor de verzekeringen zou er op termijn ook zoiets moeten komen vind ik, maar dat terzijde..dat heeft bij mij wat minder prioriteit gehad. Bedankt in ieder geval voor het team dat dit erin heeft gebouwd 🙂 en jullie hulp ook hierbij.
Dankjewel, Sjaakie93. Nu op naar het verzekeringsoverzicht 🙂
Reputatie 3
Badge +1
Een verzekeringsoverzicht in de app zou inderdaad welkom zijn, maar beter zou zijn dat je vanuit de app dan ook bijvoorbeeld een schade kunt melden (koppeling naar mobiel schade melden app?), of dat je vanuit de app je verzekering kunt wijzigen (bijvoorbeeld de dekking van je reisverzekering).
Dat zijn goede suggesties, Stefan. Hopelijk worden deze functionaliteiten toegevoegd als het zover is.

Reageer