SNS

Beantwoord

Ik ben mijn SNS Digipas verloren. Kan ik een nieuwe bestellen?

• 5 februari 2020
  • 4 Reacties
  • 668 Keer bekeken

Ik ben mijn digipas al enige tijd verloren. 

Mijn bankzaken doe ik nu met de digipas van mijn vriendin waarmee ik een gezamelijke betaalrekening heb.

op mijn naam (en digipas) heb ik een eigen spaarrekening en hieraan zijn de zilvervloot spaarrekeningen van onze dochters gekoppeld, hierin heb ik nu dus geen inzage meer. 

Graag ontvang ik een nieuwe digipas.

zijn er nog andere mogelijkheden om mijn spaarrekening en de zilvervlootspaarrekeningen in te zien?

groeten Nout

icon

Beste antwoord door Karin SNS 6 februari 2020, 17:01

Goedemiddag Nout, welkom bij de SNS Community. Wat onhandig dat je je digipas kwijt bent. Op snsbank.nl vraag je een nieuwe aan. Je ontvangt de digipas en activeringscode binnen 5 werkdagen. Naast Mijn SNS zie je de rekeningen ook in de SNS Mobiel Bankieren app. Meer informatie over de app vind je hier.

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemiddag Nout, welkom bij de SNS Community. Wat onhandig dat je je digipas kwijt bent. Op snsbank.nl vraag je een nieuwe aan. Je ontvangt de digipas en activeringscode binnen 5 werkdagen. Naast Mijn SNS zie je de rekeningen ook in de SNS Mobiel Bankieren app. Meer informatie over de app vind je hier.

zaginął digipas

Zagubiony  digipas nie moge sie logować 

Reputatie 4
Badge +4

Hello @Przemyslaw09,

As we are a bank in The Netherlands we prefer to communicate in Dutch. I translated your message and I’m sorry to read that you've lost your digipas. You can request a new one for free. If you request a new digipas, we will block your old digipas after 14 days.

Nowadays you can log in to Mijn SNS with the SNS Mobile Banking app and a QR code. If you need more of our help (in English if necessary) you can call our customer service: SNS Klantenservice.

Reageer