SNS

Beantwoord

Ik ben mijn SNS Digipas verloren. Kan ik een nieuwe bestellen?

  • 5 februari 2020
  • 1 Reactie
  • 146 Keer bekeken

Ik ben mijn digipas al enige tijd verloren. 

Mijn bankzaken doe ik nu met de digipas van mijn vriendin waarmee ik een gezamelijke betaalrekening heb.

op mijn naam (en digipas) heb ik een eigen spaarrekening en hieraan zijn de zilvervloot spaarrekeningen van onze dochters gekoppeld, hierin heb ik nu dus geen inzage meer. 

Graag ontvang ik een nieuwe digipas.

zijn er nog andere mogelijkheden om mijn spaarrekening en de zilvervlootspaarrekeningen in te zien?

groeten Nout

icon

Beste antwoord door Karin SNS 6 februari 2020, 17:01

Goedemiddag Nout, welkom bij de SNS Community. Wat onhandig dat je je digipas kwijt bent. Op snsbank.nl vraag je een nieuwe aan. Je ontvangt de digipas en activeringscode binnen 5 werkdagen. Naast Mijn SNS zie je de rekeningen ook in de SNS Mobiel Bankieren app. Meer informatie over de app vind je hier.

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Nout, welkom bij de SNS Community. Wat onhandig dat je je digipas kwijt bent. Op snsbank.nl vraag je een nieuwe aan. Je ontvangt de digipas en activeringscode binnen 5 werkdagen. Naast Mijn SNS zie je de rekeningen ook in de SNS Mobiel Bankieren app. Meer informatie over de app vind je hier.

Reageer