SNS

Ik kan niet overboeken met de app

• 20 juli 2015
  • 11 Reacties
  • 747 Keer bekeken

Mijn SNS app werkt niet goed, kan niet overboeken, krijgt de melding SNS mobiel is gestopt, de rest werkt wel

11 reacties

Ik zou niet overboeken via de app. Lijkt me niet echt safe. Normale internet overboeking is al veel gedoe met de Digipass en met de app zou het dus simpel zijn, maar ook niet vewilig lijkt me.
Badge +1
Goedenavond Pico,

Allereerst welkom op de community. De melding 'SNS mobiel is gestopt' zegt mij zo niets. Wil je eens proberen om de app te verwijderen en hierna opnieuw te installeren? Dit helpt vaak. Als je hierna nog steeds tegen hetzelfde probleem aanloopt, laat het even weten. Dan onderzoeken we de zaak.

Tot snel hier op de community. Heb je ook al een kijkje genomen in het topic 'Welkom op de community'?
Heb ik verschillen de keren gedaan maar blijft de melding geven.
Ik zou niet overboeken via de app. Lijkt me niet echt safe. Normale internet overboeking is al veel gedoe met de Digipass en met de app zou het dus simpel zijn, maar ook niet vewilig lijkt me.

Hallo thierry43; ik weet niet waar je reactie op gebaseerd is; volgens mij kun je gewoon veilig en gemakkelijk bankieren via de app. En persoonlijk vind ik het internetbankieren met de digipas ook niet echt moeilijk of onbetrouwbaar. Maar misschien heb jij ander ervaringen. Laat het ons weten. Wij (althans ik) zijn altijd benieuwd wat er speelt en leeft.
Badge +1

Hoi Pico, vervelend dat dit het probleem niet heeft opgelost. Wil jij je contact- en rekeninggegevens samen met het type telefoon dat je gebruikt mailen naar [email]webcare@sns.nl[/email] o.v.v. 'Community - Foutmelding app'. Dan gaan wij het samen met onze IT afdeling onderzoeken.

Hoi Pico,

We hebben geen mail van je ontvangen. Ik ben benieuwd of je probleem met de app inmiddels is verholpen?
Probleem is opgelost
Probleem is opgelost

Altijd fijn om zo iets te lezen. :D
Probleem is opgelost

Ik sluit me aan bij Blacktomcat; goed om te horen dat het probleem is opgelost.

Hallo thierry43; ik weet niet waar je reactie op gebaseerd is; volgens mij kun je gewoon veilig en gemakkelijk bankieren via de app. En persoonlijk vind ik het internetbankieren met de digipas ook niet echt moeilijk of onbetrouwbaar. Maar misschien heb jij ander ervaringen. Laat het ons weten. Wij (althans ik) zijn altijd benieuwd wat er speelt en leeft.

Heb ervaring met digitaal bankieren en dat gaat goed. Met de digipas is er toch heel veel veiligheid ingebouwd en dat is goed. Met de app gaat het wat simpeler en dus lijkt het mij ook wat onveiliger. Ook al zegt men dat het allemaal ok is, na verloop van tijd blijkt het toch niet altijd zo te zijn. Dus gewoon oppassen.
Heb ervaring met digitaal bankieren en dat gaat goed. Met de digipas is er toch heel veel veiligheid ingebouwd en dat is goed. Met de app gaat het wat simpeler en dus lijkt het mij ook wat onveiliger. Ook al zegt men dat het allemaal ok is, na verloop van tijd blijkt het toch niet altijd zo te zijn. Dus gewoon oppassen.

Het blijft inderdaad altijd oppassen. Gebruik je gezonde verstand en vooral je onderbuikgevoel / intuitie. Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dus niet mooi. En als je in een email om gegevens gevraagd wordt als een wachtoord of pincode o.i.d. dan moet je je tien keer achter de oren krabben om te weten of je die gegevens wel of niet zult geven. Ik zou het niet doen. Maar ja, wie ben ik? Slechts Blacktomcat :D

Reageer