SNS

in de app

  • 7 juni 2019
  • 3 Reacties
  • 839 Keer bekeken

als ze in de app een rekenmachine functie zouden maken zou dat mij een hoop tijd schelen.

3 reacties

Hallo ik wil bij deze klagen ,omdat ik de qr scan niet kan gebruiken.ook niet op de telefoon van mijn vrouw en ook niet op een tablet.
Ik heb hier inmiddels meermaals over geklaagd en contact gehad met i t afdeling.
Er werden opdates belooft en dan zou het opgelost zijn.
Nou helaas niet.
Ook heb ik de app verwijderd en weer geinstaleerd geen resultaat.
Sns kom met een oplossing ,duurt nu al lang genoeg
Reputatie 3
Badge
Hoi daniel456,

Allereerst welkom op de community. Goed dat je jouw ervaring met de app even deelt.

Kan je aangeven in wat voor situatie een rekenmachine in de app jou kan helpen? Wil je bijvoorbeeld in het invoerveld voor overboeken een berekening kunnen maken? Zoiets kan ik mij tenminste voorstellen, wanneer ik je verzoek lees.
Ik ben een relatief onervaren smartphonegebruiker. Maar ik weet niet beter dan dat er op iedere smartphone al een rekenmachine zit??

Reageer