SNS

Incasso-attentie voor Europese incasso's

• 18 juli 2012
  • 3 Reacties
  • 1271 Keer bekeken

Badge +1
De Europese incasso bestaat al weer even, maar wordt nog niet veelvuldig gebruikt. Vanaf 1 februari 2014 is De Europese incasso het nieuwe standaard. Steeds meer bedrijven zullen hier daarom tussen nu en 1 februari 2014 gebruik van gaan maken. Je zult de Europese incasso dus steeds vaker tegenkomen.

Verandering voor klanten
Een van de veranderingen met de Europese incasso is dat je de incasso vooraf kunt weigeren.
Om je daarbij te helpen is de incasso-attentie in het leven geroepen. Dit is een berichtenservice waarbij je een e-mail ontvangt waarin de incasso wordt aangekondigd. We vertellen in deze e-mail dat je de incasso kan weigeren als je het hier niet mee eens bent. Deze service staat onder instellingen in Mijn SNS. *Om e-mails te kunnen ontvangen moet deze optie wel eerst aangezet worden.*

3 reacties

Badge +1
Onder Instellingen en dan Attenties, vervolgens helemaal onderaan. Ik moest wel even zoeken!

@ReinoutS Bedankt voor de toevoeging 😃. Bij nader inzien had ik dit iets beter kunnen uitleggen 😮.

Wel heel goed dat je nu vooraf een incasso kunt weigeren, dat is veel beter dan achteraf proberen je geld terug te krijgen als het weer eens fout gaat. Dat laatste gebeurt helaas nog net iets te vaak naar mijn zin...

@Stefan In sommige gevallen kan het je inderdaad een hoop rompslomp besparen 😉.
Reputatie 3
Badge +1
Onder Instellingen en dan Attenties, vervolgens helemaal onderaan. Ik moest wel even zoeken!

Bedankt voor het zoeken, ik had deze optie anders niet zo snel gevonden.
Wel heel goed dat je nu vooraf een incasso kunt weigeren, dat is veel beter dan achteraf proberen je geld terug te krijgen als het weer eens fout gaat. Dat laatste gebeurt helaas nog net iets te vaak naar mijn zin...
Badge

Reageer