SNS

Info bij MijnSNS onjuist

• 14 februari 2015
  • 5 Reacties
  • 1710 Keer bekeken

Het volgende staat op; http://nieuws.snsbank.nl/sns-rolt-contactloos-betalen-uit/ 
Helemaal onderaan, na het bericht,

Boilerplate
Over SNS
SNS is een nuchtere, Nederlandse consumentenbank. De bank biedt begrijpelijke, eenvoudige producten en diensten die particulieren en kleine zelfstandigen concreet voordeel opleveren: gewoon goede betaal- en spaarrekeningen, heldere verzekeringen en hypotheken. Met persoonlijke dienstverlening, hulp en aandacht staat SNS al bijna 200 jaar dicht bij haar klanten. De bank heeft ruim 170 winkels en 1600 medewerkers. SNS maakt deel uit van SNS Retail Bank (SNS, RegioBank, ASN Bank en BLG Wonen). Het hoofdkan

Lijkt mij niet de bedoeling zo.
Groet,
Ben 🆒
PS Het klinkt mooi, maar is bezijden de waarheid / realiteit. De SNS maakt dat niet waar, hopelijk wordt het wel realiteit.

5 reacties

Badge +1
Hi Ben,

Wederom scherp 😉. Ik ben benieuwd wat er over het hoofdkan(toor) moest staan. Ik stuur het door.
Hoi bigBen en Kirsty ,

Wat is nu eigenlijk het vervolg op dit item ? Ik neem aan dat het bericht op internet wordt aangepast , zodat het voor iedereen duidelijk wordt wat de aanvullende tekst is.
Groet ,
Axasjaak
Badge +1
Hoi Axasjaak,

Een goede vraag. Het wordt zo snel mogelijk aangepast, zodat er inderdaad duidelijk wordt wat de aanvullende tekst is.
Hoi allemaal,

De tekst is inmiddels aangepast. Nogmaals dank voor je oplettendheid en het doorgeven 😃.
Hoi allemaal,

De tekst is inmiddels aangepast. Nogmaals dank voor je oplettendheid en het doorgeven 😃.

Netjes.
Groet,
Ben 🆒

Reageer