SNS

Beantwoord

Inkomsten categoriseren in app niet mogelijk?

• 9 mei 2016
  • 7 Reacties
  • 4132 Keer bekeken

Het valt me op dat ik in de app alleen de uitgaven en niet de inkomsten kan categoriseren/inzien in het huishoudboekje onder inzicht.
Of heb ik iets niet goed ingesteld?
icon

Beste antwoord door Marijke 9 mei 2016, 15:33

Dat is een armoedig jaar voor je dan 😉. Ik heb de app erbij gepakt en ook ik zie daarin geen inkomsten. Als ik via Mijn SNS inlog dan, krijg ik wel een overzicht van de inkomsten en uitgaven. Het is dus alleen mogelijk om je uitgaven te zien in de app.
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +2
Goedemiddag Doermin,

Ook de inkomsten moet je kunnen inzien in de app. Als je de periode hebt gekozen waarvan je de inkomsten en uitgaven wil inzien, dan zie je een globaal overzicht. Wil je meer weten over bepaalde inkomsten of uitgaven? Klik dan in de tabel op een categorie over inkomsten of uitgaven. Wil je laten weten of je je inkomsten nu wel kunt inzien?
Volgens het huishoudboekje in de app heb ik dit jaar nog geen inkomsten gehad:? Ik krijg alleen een globaal overzicht van de uitgaven, die ik ook wel weer per subcategorie kan inzien.
Badge +2
Dat is een armoedig jaar voor je dan 😉. Ik heb de app erbij gepakt en ook ik zie daarin geen inkomsten. Als ik via Mijn SNS inlog dan, krijg ik wel een overzicht van de inkomsten en uitgaven. Het is dus alleen mogelijk om je uitgaven te zien in de app.
Misschien ook iets voor de wensenlijst
Hoi Doermin,

Daar heb je een goed punt. Je bent niet de enige met deze wens, het staat namelijk al op onze wensenlijst. Sorry voor de verwarring.
Hoe kan ik in het huishoudboekje de supermarkten gaan indelen. Iedere keer is er weer een ander en ook vaak dezelfde. Maar kan ze niet rubriceren tot een geheel. Wat doe ik fout?

Zoek op bv. emte haaksbergen maar vindt er geen
Zelfde geldt voor bv. kruidvat, etos, Lidl, AH, en anderen.

Hoe moet ik dit vast leggen om juiste overzichten te maken?
Badge +1
Goedemorgen Willem,

Welkom op de community. Ik heb je vraag verplaatst naar een topic waar eerder over dit onderwerp is gesproken. Aankopen bij een supermarkt worden automatisch in de categorie 'Boodschappen' geplaatst in de rubriek 'Huishouden'. Daarnaast kun je een uitgave ook zelf categoriseren: klik op de transactie, daarna op 'Categorie' en kies een categorie. Zelf een categorie aanmaken is niet mogelijk. Laat je weten of het zo lukt?

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ gelezen? In de Koffiekamer stel je jezelf voor en lees je meer over andere leden. Tot snel en fijne feestdagen.

Reageer