SNS

Beantwoord

Internetbankieren werkt niet

• 1 juni 2019
  • 10 Reacties
  • 2710 Keer bekeken

Mijn zoon heeft internet bankieren voor mijn aangrvraagd, al wat ik zie geen saldo, erg handig weer. Wat nu? Kan beter bij hrt oude blijven denk ik dan weer.
icon

Beste antwoord door Sanne-K SNS 4 juni 2019, 20:32

Goedenavond @wimb, juist in het buitenland is de app handig als 'ie werkt. We hebben een update gehad. Ik raad je aan om de app te verwijderen en de laatste versie te downloaden en te registreren. Daarna werkt 'ie weer zoals je gewend bent.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
Badge
Hoi Wim, heb je versie 2.26? Dan heb je de laatste versie. Deze staat sinds 15 mei online dus het kan goed kloppen dat je deze hebt. Ook in dat geval zou ik willen vragen 'm te verwijderen en opnieuw te installeren. Soms kan dit alsnog het verschil maken.
En ook opnieuw geregistreerd

Gr Wim
Vraag, van wanneer is de update. ik heb de nieuwe app gedownload, 14 dagen geleden.

Gr Wim.
Reputatie 3
Badge
Goedenavond @wimb, juist in het buitenland is de app handig als 'ie werkt. We hebben een update gehad. Ik raad je aan om de app te verwijderen en de laatste versie te downloaden en te registreren. Daarna werkt 'ie weer zoals je gewend bent.
Afgelopen week geprobeerd om in het buitenland buiten europa in te loggen op de mobile app. Lukt niet krijg direct de melding "geen verbinding" tientallen malen geprobeerd, terwijl de mobile app van mijn zakelijke rekening ING, mijn Visa en mijn Moneyourekeningsapp het wel direct deden.
Is daar een verklaring voor?
Reputatie 1
@Tarzan: als ik je goed begrijp, dan heeft je zoon een digipas voor je aangevraagd, klopt dat? Of probeer je in te loggen met een gebruikersnaam en een wachtwoord? En wat zie je precies als je bent ingelogd?
Hallo Sanne, via dst mooie apparaatje, en heb samen met mijn zoon mijn inlog gemaakt. Maar al mrt al zie ik niks. Als zoon inlogd wel als gemachtigde.
Reputatie 3
Badge
Goedemiddag @Tarzan, wat lief van je zoon. Hoe log je in en wat zie je wel en niet? Dan help ik je verder. @redrum 68 Zojuist heb ik op je vraag in het andere topic gereageerd. Ik wil je vragen om op een respectvolle manier met elkaar om te gaan zonder de woorden die jij nu gebruikt. Dank je wel.
Misschien toch "gewoon" MijnSNS gebruiken?
Hoe kan ik nou iemand helpen als ik verdomme zelf sinds vandaag en al de hele week gekloot hebt met betalingen van artikelen bij websites waarbij ik keer op keer opnieuw moest beginnen of dat gij gewoon opeens weigerde terwijl ik net bezig was,om iets te betalen via mijn bank app ?.En sinds vandaag kan ik opeens niks meer en moet ik mij keer op keer opnieuw aanmelden voor de app met mijn gegevens (heb het al vijf keer opnieuw geprobeerd) .En dan wil ik mij eigen inloggen op de app en dan begint het gewoon weer opnieuw ?.JULLIE MOETEN GEWOON OPHOUDEN MET EEN APP UPDATE ALS ÁLLES GEWOON NORMAAL ZIJN WERK DEED !.Ik ben het gewoon zat met die f......app van jullie SNS BANKGEEN DANK OF GRAAG GEDAAN HOOR ! WS LUIJTEN

Reageer