SNS

Vraag

Inzage restant bedrag bankrekening mogelijk op basis van te verwachte af- en bijschrijvingen ?

• 15 december 2019
  • 3 Reacties
  • 9871 Keer bekeken

• Goed op dreef
  • 5 reacties

Goedendag,

Is het mogelijk om iets in te bouwen waardoor je inzage hebt in het restantbedrag van je bankrekening, na afschrijving van de toekomstige (zelf in te stellen) maandelijkse af- en bijschrijvingen? Dit helpt om nog beter te kunnen sturen op je budget.

groet

Ivanka

3 reacties

Badge +1

@Iva2, De SNS heeft naast de gewone Bank App een test App. Deze heet ‘Sl!m’. De App is bedoeld om bepaalde ideeën/concepten te testen. Deze app heeft de mogelijkheid om je Budget te laten zien tot je volgende salaris. Je kunt h’m gewoon naast de ander App installeren. Het ziet er zo uit ( links-onder het logo en de naam in de ‘store’):

Zoals je ziet is deze App van de Volksbank en dus beschikbaar voor SNS, ASN, Regiobank.

@eRik19 Dank voor de suggestie. Ik heb er naar gekeken. Helaas werkt de functie nog niet voldoende, omdat hij niet alle afboekingen in de lijst toont en ik vervolgens zelf niets kan toevoegen. SNS maakt een selectie, maar deze is (nog) niet compleet. Ik heb feedback ingestuurd, hopelijk kunnen ze er wat mee 😊

Reputatie 4
Badge +4

Goedenavond @Iva2,

We sluiten ons graag aan bij het advies dat je van @eRik19 hebt gekregen. Sl!m is een kopie van de SNS Mobiel Bankieren app, waaraan we nieuwe functies toevoegen om te testen. Je maakt als het ware deel uit van ons testpanel en je beoordeelt nieuwe functies in de app. Functies die in de reguliere SNS Mobiel Bankieren app nog niet beschikbaar zijn. 

Ondanks dat je nog niet helemaal tevreden bent over de functie Mijn Budget in de Sl!m app, zou ik je graag als goede tester aan boord willen houden. Ook op andere gebieden hebben we soms testers nodig en uit je reacties blijkt dat je oog hebt voor detail. Je maakt ons op een fijne manier attent op zaken die we kunnen verbeteren en daar zijn we erg blij mee. Tot slot verwijs ik graag naar de informatie over Sl!m op onze website.

Reageer