SNS

Beantwoord

Is de app zowel zakelijk als particulier te gebruiken?

• 25 februari 2016
  • 3 Reacties
  • 525 Keer bekeken

Hallo, is er ook een sns app voor zakelijke rekeningen en een combi van zakelijk en privé??
Met Iphone en een zakelijke rekening lukt het mij nog niet.
icon

Beste antwoord door Wouter 26 februari 2016, 10:46

Hoi Hindry,

Ik snap dat je de app graag zakelijk en privé wil gebruiken. Voordat je inlogt met je code, kun je linksboven klikken op 2 poppetjes. Hier kun je een 2e gebruiker toevoegen. Log daarvoor in met je zakelijke digipas en maak een nieuwe code van 5 cijfers aan. Als je dat gedaan hebt, dan kun je daarna eenvoudig wisselen tussen de gebruikers door weer op de 2 poppetjes te klikken.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Hindry,

Ik snap dat je de app graag zakelijk en privé wil gebruiken. Voordat je inlogt met je code, kun je linksboven klikken op 2 poppetjes. Hier kun je een 2e gebruiker toevoegen. Log daarvoor in met je zakelijke digipas en maak een nieuwe code van 5 cijfers aan. Als je dat gedaan hebt, dan kun je daarna eenvoudig wisselen tussen de gebruikers door weer op de 2 poppetjes te klikken.
Kan het zijn dat bovenstaande niet geïmplementeerd is op de app van de Windows Phone?
Hoi SimonT,

Dat klopt, deze functie is nog niet beschikbaar voor Windows Phone. Het is nog niet bekend of en wanneer je deze functie kunt verwachten in de app voor Windows Phone.

Reageer