SNS

Beantwoord

Is de nieuwe upgrade van de SNS app beter?

• 29 mei 2013
  • 9 Reacties
  • 1881 Keer bekeken

Sinds de laatste upgrade van de mobiele SNS app kan ik niet meer of heel moeilijk toegang krijgen. Ik heb geprobeerd de app te verwijderen en daarna opnieuw te installeren,  maar het probleem blijft. Heel vervelend, omdat ik vaak in het buitenland ben..
Het lijkt wel of mijn mobiel wordt beschouwd als een tablet, dus het formaat klopt niet meer.
Bij de oude app had ik geen enke lprobleem....
Dus of nieuw ook beter is????
icon

Beste antwoord door nahuy000 31 mei 2013, 08:02

mijn toestel is een samsung Galaxy Ace GT-5830i
Android versie 2.3.6.
Het probleem doet zich ook in NL voor. Het vervelende is ook dat ik niet verder opnieuw kan installeren dan tot het vaststellen van de hoogte van het pinbedrag en het transactiebedrag. Hier stopt het..... Dus heb ik helemaal geen toegang meer.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Momenteel zit ik in het buitenland en ik merk ook dat het opstarten van de nieuwe mobiele app regelmatig traag verloopt. In eerste instantie dacht ik dat dit lag aan de matige kwaliteit van de internet verbinding, maar misschien is er (ook?) iets anders aan de hand als blijkt dat anderen hier ook last van hebben.
Verder ben ik wel blij met de verbeterde app! Ik miste de zoekfunctie in het transactie-overzicht en ik ben blij met de inzage mogelijkheid van ingeplande transacties. Wel zou ik graag in dat overzicht de mogelijkheid willen hebben om ingeplande transacties te kunnen annuleren. Dat is overigens een functie die ook niet werkt als je via een iPad bent ingelogd op Mijn SNS(!).
Badge +1
Hallo Stefan en Nahuy000,

We hebben de genoemde punten voorgelegd aan de app ontwikkelaars en het volgende antwoord ontvangen:

Performance problemen
Performance problemen met de app in het buitenland is nieuw voor ons.

Vraag: heeft dit echt met gebruik in het buitenland te maken of heb je hier ook last van in Nederland?

Vraag: is dit soms of altijd? (als er content is gewijzigd in de app dan wordt deze opnieuw opgehaald, waardoor het laden iets langer duurt)

Vraag: welk toestel + versie van operatingsysteem gebruik je, zodat we het kunnen testen.

Annuleren ingeplande transacties
Deze functionaliteit staat op de backlog. Waarschijnlijk wordt dit in het najaar gerealiseerd.

Formaat klopt niet meer
We hebben na de update vergelijkbare klachten van Samsung Galaxy ace gebruikers. Deze zijn we aan het onderzoeken.

@Nahuy000 Welkom op SNS Community 😃.
Reputatie 2
Badge +1

Performance problemen
Performance problemen met de app in het buitenland is nieuw voor ons.

Vraag: heeft dit echt met gebruik in het buitenland te maken of heb je hier ook last van in Nederland?

Vraag: is dit soms of altijd? (als er content is gewijzigd in de app dan wordt deze opnieuw opgehaald, waardoor het laden iets langer duurt)

Vraag: welk toestel + versie van operatingsysteem gebruik je, zodat we het kunnen testen.

Annuleren ingeplande transacties
Deze functionaliteit staat op de backlog. Waarschijnlijk wordt dit in het najaar gerealiseerd.

Vandaag en gisterenavond heb ik geen problemen of traagheid meer ondervonden. Ik vermoed dat het te maken had met de introductie van de nieuwe versie van de app, waardoor het tijdelijk gewoon druk was doordat veel mensen gelijkertijd aan het kijken waren naar de nieuwe funties o.i.d..
het heeft dus niets te maken met het internet in het buitenland of het gebruikte toestel (getest op een iPhone 4 en op een iPad mini, beiden voorzien van meest recente iOS). 
mijn toestel is een samsung Galaxy Ace GT-5830i
Android versie 2.3.6.
Het probleem doet zich ook in NL voor. Het vervelende is ook dat ik niet verder opnieuw kan installeren dan tot het vaststellen van de hoogte van het pinbedrag en het transactiebedrag. Hier stopt het..... Dus heb ik helemaal geen toegang meer.
Hi Nahuy000,

Bedankt voor de gegevens. We hebben het voorgelegd aan de IT afdeling en ze gaan ermee aan de slag. Ze hebben helaas geen pasklaar antwoord maar zodra we terugkoppeling hebben, laten we dit hier weten.
Beter?
De app werkt geheel niet meer.
De telefoon wordt zelfs opnieuw opgestart bij klik op nieuwe app, en bij herinstallatie idem.
Heb Andriod 5.0.2.

Johan-Paul
Hoi Johan-Paul,

Het je een toestel van Samsung? Dan is het probleem bekend. Ik verwacht dat het deze week wordt opgelost.
@Johan-Paul Ik lees net in een ander topic dat je geen toestel van Samsung hebt. Praten we hier verder?
Hoi Peter,
Inderdaad geen Samsung.
En het topic loopt inderdaad via de andere topic verder.
Ik wist niet hoe de topics binnen SNS gecommuniceerd worden, vandaar dat ik hier mijn reactie ook heb gegeven.
In het andere topic heb ik ook nog niets vernomen dat er deze week mogelijk weer een update komt mbt de Samsung toestellen.
Johan-Paul

Reageer