Jammer. "Activeer de App actie"

Hallo SNS,

Ik vind het jammer, dat klanten die al reeds de SNS app hebben gedownload niet in aanmerking kunnen komen om een IPad te winnen. Waarom is dat? Jullie geven er 11 weg. Ter waarde van bijna € 5000,- en diegene die reeds trouwe SNS App klant zijn, kunnen niet meedoen.

5 Reacties

+ 1. Niets aan toe te voegen. Zeer spijtig dat bestaande klanten uitgesloten zijn van deelname. Dat is niet ‘heel nornaal’ als je het mij vraagt.
Goedemiddag,

Deze actie is er inderdaad voor nieuwe klanten. Ik snap dat jullie graag meedingen, maar goed nieuws: volgend jaar hebben we weer een actie voor bestaande klanten die de app gebruiken.
Goedemiddag Tibor,

Inderdaad heel jammer. Had ik nu maar niet de app geinstalleerd.
En nu weer tot volgend jaar gaan wachten?
Ik hoop dat je mijn teleurstelling terugkoppelt naar die afdeling binnen de SNS.
Verder ben ik tevreden over jullie dienstverlening.
Hebben we het afgelopen jaar niet tweemaal zo'n actie gehad voor bestaande klanten die de app gebruiken?

Wel te hopen dat Microsoft met iets goeds komt binnenkort en SNS de app daar weer laat herintreden, anders vis ik alsnog achter het net :8

Overigens is het wel degelijk 'heel normaal' dat bedrijven extraatjes weggeven aan nieuwe klanten: tijdelijk korting op een abonnement, gratis cadeautje voor nieuwe leden, €50 bij het openen van een betaalrekening, etc. etc. Ze doen het bijna allemaal.
We hebben het daarover hier al vaak gehad. De SNS heeft ook wel wat ondernomen voor de vaste klanten. Zo is er rente op je rekening, komt (kwam?) er een bloemetje bij een jubileum als klant (en communitylid), kaart, korting bij meerdere producten.
Groet,
Ben :cool:

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)