Beantwoord

Kan bij een attentie de rekeninghouder worden toegevoegd?

• Goed op dreef
  • 21 reacties
Het is best onhandig een lijst met alleen abstracte nummertjes.
Vandaar dit verzoek
icon

Beste antwoord door Irene 3 april 2017, 18:25

De ontwikkelaars vinden het een mooi idee, maar zien geen ruimte om het dit jaar uit te voeren. We plaatsen het op onze wensenlijst. Dankjewel voor het meedenken :)

Bekijk origineel

7 Reacties

Hoi arie57,

Het is me niet duidelijk wat je precies bedoelt met "een lijst met alleen abstracte nummertjes". Kun je daar meer uitleg over geven?
Ik heb 5 wisselende personen in mijn betaal verkeer. Als er weer een weggaat wordt er niks meer geboekt, en dan is het spoorzoeken welk nummer welke persoon vertegenwoordigd. Dus als in de tabel attenties ook de rekeninghouder naam zou zijn afgedrukt, of in de tekst ballon van mouse over zou dat super handig zijn....

mvg Arie
Hoi Arie57,

Het is me niet duidelijk wat je bedoelt. Gaat het om een zakelijke rekening en bedoel je de nummers van de digipas? En waar zie je precies de tabel? Als je meer informatie geeft, bijvoorbeeld door een uitleg met afbeeldingen, dan kan ik je beter helpen. Vergeet niet bij de afbeeldingen om persoonlijke informatie, zoals rekeningnummers, eruit te halen.
Zie plaatje:

Nu begrijp ik wat je bedoelt. Je suggestie leg ik voor aan de ontwikkelaar van Mijn SNS, je hoort van me.
De ontwikkelaars vinden het een mooi idee, maar zien geen ruimte om het dit jaar uit te voeren. We plaatsen het op onze wensenlijst. Dankjewel voor het meedenken :)
Lijkt me verstandig ...
Bedankt!

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)