SNS

Beantwoord

Kan de resterende inlogtijd worden aangeven in Mijn SNS?

• 15 december 2015
  • 3 Reacties
  • 560 Keer bekeken

Wanneer ik ben ingelogd op internetbankieren, geld een beperkte inlogtijd (zolang ik geen "handeling" verricht). Het komt nogal eens voor, dat ik bezig ben iets uit te zoeken, tijdens die inlogtijd. Zomaar, zonder waarschuwing, is mijn tijd verlopen en moet ik opnieuw inloggen.
Is het mogelijk de "resterende" inlogtijd weer te geven, bij voorbeeld met een tijdbalkje en/of geluidssignaal ? Dan weet ik op tijd dat ik even iets moet doen om ingelogd te blijven.
icon

Beste antwoord door Kirsty 15 december 2015, 19:50

Hoi Gosse Terpstra en leopa,

Welkom op de community. Wat leuk dat jullie meteen met ons meedenken.
Ik kan me voorstellen dat het irritant is om automatisch uitgelogd te worden. Dit is echter om veiligheidsredenen en gebeurt na 10 minuten.

@Gosse Terpstra,

Heb je deze pop-up nooit gehad? Ik heb een schermprintje gemaakt vanuit mijn eigen Mijn SNS.

@leopa,

typen wordt niet als actie herkend!

Dit vraag ik voor de zekerheid na, want daar heb ik geen ‘last’ van gehad. Je hoort van me.
Voor meer informatie over de community, kunnen jullie het topic ’Welkom op de community’ eens doorlezen. Verder kunnen jullie jezelf voorstellen in de Koffiekamer.

Hopelijk tot ziens de community.
Bekijk origineel

3 reacties

Klopt, erg irritant. Even iets erbij pakken, of in een bestand overnemen, waarschuwing niet gezien:weg sessie, kun je helemaal opnieuw beginnen, inlogcodes opzoeken, sessie opstarten, al de betreffende pagina's weer doorlopen...................Nog erger: je bent een betaling aan het intypen........typen wordt niet als actie herkend!
Badge +1
Hoi Gosse Terpstra en leopa,

Welkom op de community. Wat leuk dat jullie meteen met ons meedenken.
Ik kan me voorstellen dat het irritant is om automatisch uitgelogd te worden. Dit is echter om veiligheidsredenen en gebeurt na 10 minuten.

@Gosse Terpstra,

Heb je deze pop-up nooit gehad? Ik heb een schermprintje gemaakt vanuit mijn eigen Mijn SNS.

@leopa,

typen wordt niet als actie herkend!

Dit vraag ik voor de zekerheid na, want daar heb ik geen ‘last’ van gehad. Je hoort van me.
Voor meer informatie over de community, kunnen jullie het topic ’Welkom op de community’ eens doorlezen. Verder kunnen jullie jezelf voorstellen in de Koffiekamer.

Hopelijk tot ziens de community.
Badge +1
Hoi leopa,

Inmiddels heb ik een reactie. Normaal gesproken word je alleen uitgelogd in Mijn SNS als je niet typt. Maak je gebruik van een ‘extern’ toetsenbord? Dat zou de oorzaak kunnen zijn.

Reageer