SNS

Beantwoord

Kan ik inzien op welke dag ik het hoogste saldo had in 2013?

• 15 februari 2014
  • 9 Reacties
  • 1887 Keer bekeken

Voor mijn buitenlandse belasting aangifte moet ik per rekening aangeven wat het hoogste saldo in 2013 (dus dag en saldo). In mijn jaaroverzicht kan ik alleen begin en eind zien. Is er een makkelijke manier om te achterhalen op welke dag in 2013 ik het hoogste saldo had?

Dank.
icon

Beste antwoord door Othman 17 februari 2014, 16:34

Hallo Lost,

Welkom op SNS Community 🙂.

In Mijn SNS is er geen zoekcriterium voor het hoogste saldo. Er is dus helaas geen manier om dit te achterhalen. 

Kun je je rekeningnummer en geboortedatum per e-mail sturen naar [email]webcare@sns.nl[/email]? Dit kun je doen onder vermelding van je vraag. Dan kijken we wat wij voor je kunnen doen.
Bekijk origineel

9 reacties

Om mijn eigen vraag te beantwoorden: Download je transacties van 1-1 tom 31-12. Gebruik in excel de max(); formule en je ziet precies op waar je je hoogtste saldo hebt.
Hallo Lost,

Welkom op SNS Community 🙂.

In Mijn SNS is er geen zoekcriterium voor het hoogste saldo. Er is dus helaas geen manier om dit te achterhalen. 

Kun je je rekeningnummer en geboortedatum per e-mail sturen naar [email]webcare@sns.nl[/email]? Dit kun je doen onder vermelding van je vraag. Dan kijken we wat wij voor je kunnen doen.
Dit topic staat ook stil
Ga je alle "stilstaande topics" nieuw leven inblazen?
Groet,
Ben 🆒
ja ,ik vind het zonde dat deze jaren stilstaan,misschien dat er dan weer reacties komen
Waarom is het zonde dat een topic als deze stil staat? Iemand had een vraag, deze is beantwoord. Het topic bestaat alleen nog zodat mensen met dezelfde vraag het antwoord kunnen vinden zonder de vraag nog een keer te stellen.
ja ,ik vind het zonde dat deze jaren stilstaan,misschien dat er dan weer reacties komen

Hoi Barney6,

Ik zie dat je een drukke avond/nacht hebt gehad 😉. Het is natuurlijk leuk om oude topics nieuw leven in te blazen met reacties. Als een specifieke vraag is beantwoord, dan valt er soms niets meer te zeggen. Behalve als een andere klant tegen hetzelfde aanloopt natuurlijk. Daarom sluiten we de topics ook niet; alle topics bevatten nuttige informatie voor alle (nieuwe) leden. Reageren is natuurlijk leuk, maar laten we het wel zinvol houden 🙂.
Ik snap dat ook wel,voor mij is het ook nog de boel verkennen en erachter komen hoe het zit,en ik ben vrij om daar op te reageren dus ook vrij om het zinvol te vinden of niet.
volgens mij is bovenstaande vraag vrij eenvoudig.
Download je rekening gegevens in een CSV. Importeer deze in excel
En je ziet het saldo per datum in je sheetje staan .

Kwestie van even sorteren van hoog naar laag (saldo veld) en je ziet boven aan welke dag je het hoogste saldo had.

Reageer