SNS

Kan ik met iDEAL betalen zonder digipas?

• 27 oktober 2011
  • 10 Reacties
  • 3814 Keer bekeken

Nu ik mijn loginnaam en Password gebruik om in te loggen is het gebruik van mijn digipas sterk afgenomen, Het misschien een idee zijn dat ik mijn iDeal betalingen ook zonder dat kastje zou kunnen uitvoeren.

10 reacties

Beste Memphis83,

De ABN Amro en Rabobank heeft een app waarbij je geen kastje of iets nodig hebt. Ik begreep dat Sns ook aan het werken is aan een dergelijke app.

groet,

Tom
Ben gek op apps, laat maar komen 🙂
Beste Memphis83,

Het is nog niet mogelijk om met je digicode iDeal betalingen te doen. Zoals Tomramakers aangeeft zijn we inderdaad bezig met het ontwikkelen van een nieuwe app. Even afwachten dus. :-)

Met vriendelijke groet,

Tineke
SNS Bank Webcare
Ha Memphis83,

Leuk dat je meedenkt! Keep you posted!

@Tomramakers, helemaal goed!

Groet,

Charlotte
Beste SNS,

Er lijkt niet heel veel te gebeuren op dit gebied, terwijl het kunnen betalen met iDeal zonder digipas wel een groot gemis is.

Even snel iets bestellen via iDeal is er niet bij, wie neemt nu zijn digipas overal mee naartoe? 

Wil SNS hiervan een statusupdate geven?

Groet,
Jerry
Hoi Jerry,

Dit is inderdaad lang geleden al aangekaart. De uitvoering hiervan heeft momenteel een hoge prioriteit en we zijn er druk mee bezig. Naar verwachting kun je in de loop van dit jaar iDEAL betalingen verrichten met de mobiele app. Zodra de exacte datum bekend is, meld ik dat direct op de community.
Hoi Olaf,

Top, goed nieuws! Bedankt voor je snelle reactie.

Jerry
Is dit inmiddels mogelijk ?
Sorry, heb het al gevonden 😉
Badge +2
Je maakt mijn werk erg makkelijk zo, Tjeerdoo. Als je nog vragen hebt, dan weet je me te vinden :)
Wil je een keer zelf een topic aanmaken? In het topic Welkom op de community lees je hoe dat moet.

Reageer