SNS

Beantwoord

Kan ik mijn lettertype groter maken in mijn SNS?

• 2 juli 2018
  • 7 Reacties
  • 421 Keer bekeken

Dat zou handig zijn, want dan hoef ik niet zo te turen....:
icon

Beste antwoord door BigBen 2 juli 2018, 13:58

Op laptop/PC CTRL toets indrukken (vasthouden) en dan kort de + toets (om te vergroten, de - toets om weer te verkleinen). Simpelste en snel toe te pasen, vind ik.
Groet,
Ben 🆒
Bekijk origineel

7 reacties

Dat zou handig zijn, want dan hoef ik niet zo te turen....:

Hoi mycats, welkom op de community. Het is niet mogelijk om het lettertype in Mijn SNS aan te passen. Je kunt wel de overzichtspagina aanpassen door te klikken op 'Pas deze pagina aan'. Daar worden de letters niet groter van, maar zo heb je misschien een beter overzicht.
@mycats:
Als je MijnSNS op de PC of laptop gebruikt, kan dat natuurlijk wel. Dat hoeft SNS niet te doen, maar dat is een algemene functie van de browser.
Met de combinatie van de -toets en je scrollwieltje kun je de grootte van de pagina flink aanpassen. Maar misschien bedoel je iets anders?
Ik hoop dat dit kan helpen.
Op laptop/PC CTRL toets indrukken (vasthouden) en dan kort de + toets (om te vergroten, de - toets om weer te verkleinen). Simpelste en snel toe te pasen, vind ik.
Groet,
Ben 🆒
@BigBen
Bedankt voor je aanvulling. Dat is precies wat ik bedoelde (met +/- in plaats van scrollen).
Maar ik zie nu pas dat mijn Ctrl-aanwijzing in de tekst is weggevallen. Waarschijnlijk omdat ik punthaken er omheen had gezet.
Reputatie 3
Badge +1
en met Control + 0 (nul) ga je weer terug naar de standaard zoom.
Bedankt allemaal??!

Wat Koos schreef werkte, ik kreeg het alleen niet meer kleiner???!
Toen BigBen's schrijven gedaan en dat werkte! Yess....helemaal blij!!
Badge +1
Bedankt allemaal??!Wat Koos schreef werkte, ik kreeg het alleen niet meer kleiner???!Toen BigBen's schrijven gedaan en dat werkte! Yess....helemaal blij!!
Wat een attente communityleden hebben we toch 🙂 Mooi dat het is gelukt en allen bedankt voor jullie hulp.

Reageer