SNS

Beantwoord

Kan ik mijn verzekeringspolis inzien en downloaden in Mijn SNS?

• 17 februari 2016
  • 10 Reacties
  • 9363 Keer bekeken

Ik heb een inboedelverzekering bij SNS. Nu wil ik graag mijn polis inzien maar ik kan deze nergens terug vinden.
Na een week wachten op mijn digi-codes dacht ik de polis te kunnen vinden in Mijn SNS maar daar staat deze ook niet.
Wie kan mij helpen mijn polis te vinden? Het liefst ontvang ik hem digitaal zodat ik hem ook als zodanig kan opslaan en mailen.
icon

Beste antwoord door Dennis 3 augustus 2018, 15:22

Hoi Roelof,

Welkom op de community. Goed dat je dit topic nieuw leven inblaast. De informatie uit het 'Beste antwoord' is namelijk verouderd. Je vraagt nog steeds een kopie van je verzekeringspolis aan als je tussen 8 en 21 uur belt met de klantenservice op het telefoonnummer 030 - 633 30 00, maar onder bepaalde voorwaarden is het toegestaan om de polis te mailen. Je beantwoordt een aantal identificatievragen zodat we zeker weten dat we de juiste persoon spreken en als je mailadres bij ons bekend is en in de laatste 14 dagen niet is gewijzigd, dan ontvang je de polis per mail. Het is een wens om meer verzekeringsgegevens te tonen in Mijn SNS, maar op korte termijn staat dit niet op de planning.
Bekijk origineel

10 reacties

Hoi JolienVZKRN,

Welkom op de community. Ik begrijp dat je vol verwachting inlogde in Mijn SNS, maar je polis hier ook niet ziet. Dat klopt; in Mijn SNS staat een overzicht van het verzekerde bedrag, de dekking, de premie en de begin- en einddatum van je verzekeringen. Geen nood, we sturen je de polis graag nogmaals toe als je belt met onze klantenservice op 030 - 633 30 00. Hij is niet digitaal beschikbaar, dus je ontvangt hem per post.

Omdat dit je eerste bericht is op de community, wil ik je graag op twee topics wijzen. Misschien vind je het leuk om het topic ’Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
Bedankt voor je reactie maar wauw wat omslachtig. Anno 2016 is dat toch echt niet logisch meer? Als ik hem opvraag heb ik hem dan de volgende dag in huis? Inmiddels ben ik al een tijdje bezig met het achterhalen van mijn polis en de tijd dringt nu toch wel!
Hoi Jolien,

De doorlooptijd voor het versturen van de polis is momenteel 1 werkdag. Dat betekent dat je hem niet de volgende dag in huis hebt, maar wel binnen enkele dagen. Heb je al gebeld met de klantenservice? Je hebt een goed punt. Ik leg je suggestie om de polis te digitaliseren en in Mijn SNS te verwerken voor aan de productmanager.
Hallo ,
Als ik inlog in Mijn SNS dan kan ik bij Verzekeringen in elk geval de meest essentiële punten van de afgesloten polissen bekijken.
Dan moet het dus ook mogelijk zijn om digitaal de inhoud van de gehele polis zichtbaar te maken.
Hoi Jolien en Axasjaak,

Goed nieuws: dit jaar nemen we de verzekeringsomgeving binnen Mijn SNS onder handen. We willen het mogelijk maken dat klanten via Mijn SNS hun verzekeringen en adresgegevens kunnen wijzigen, online hun schade kunnen melden en hun polis digitaal kunnen inzien en opvragen. Jullie wens staat dus ook op onze wensen- en actielijst voor dit jaar 🙂.
is het al mogelijk om je overzicht te zien op sns van je verzekeringen en je polis?
Badge +2
Hoi mbousie,

Goed dat je een vraag stelt. Heb je Mijn SNS? Als je inlogt, dan zie je aan de linkerkant het kopje 'Verzekeren'. Als je hierop klikt, dan kun je je verzekeringen inzien. Heb je geen Mijn SNS en alleen verzekeringen? Bel dan met de klantenservice op het telefoonnummer: 030 - 633 30 00. Mijn collega vraagt dan Mijn SNS aan zodat je kunt inloggen.
Dit topic maar even wakkerschudden, want mijn vraag lijkt erg veel op de vraag van de topicstarter

Hoe kan ik een polis inzien?

Moet dit echt per postduif naar mijn huis gevlogen?
Is er niet eens de mogelijkheid om dit per mail toegestuurd te krijgen?
Of nog moderner, mijnSNS of roep ik nu iets vreemds?

Of ik kan het allemaal niet vinden, hoe het moet, of ik wordt hier heeeeeeel stil van.

Maar hoor van jullie graag rumoer, vooral rumoer hoe het wel werkt en kan.
Hoi Roelof,

Welkom op de community. Goed dat je dit topic nieuw leven inblaast. De informatie uit het 'Beste antwoord' is namelijk verouderd. Je vraagt nog steeds een kopie van je verzekeringspolis aan als je tussen 8 en 21 uur belt met de klantenservice op het telefoonnummer 030 - 633 30 00, maar onder bepaalde voorwaarden is het toegestaan om de polis te mailen. Je beantwoordt een aantal identificatievragen zodat we zeker weten dat we de juiste persoon spreken en als je mailadres bij ons bekend is en in de laatste 14 dagen niet is gewijzigd, dan ontvang je de polis per mail. Het is een wens om meer verzekeringsgegevens te tonen in Mijn SNS, maar op korte termijn staat dit niet op de planning.
Sorry maar ik waan mij wel in de vorige eeuw met bellen en vragen beantwoorden, terwijl dit redelijk eenvoudig (zie de wereld om je heen) in een eigen omgeving zou kunnen. Ik snap dat de boodschapper geen omgevingen wel of niet bouwt, dat doet het bedrijf (of niet).

Evengoed bedankt, ik ga door deze vergevorderde automatisering de tweede medewerker lastig vallen.

Reageer