SNS

Beantwoord

Kan ik op een mobiele telefoon inloggen met meerdere vingerafdrukken?

• 6 juli 2017
  • 5 Reacties
  • 880 Keer bekeken

Kan je ook meerdere vingerafdrukken laten inscannen van bv mijn man zoals op een mobiele telefoon kan? Als mij iets overkomt kan niemand bij mijn rekening
icon

Beste antwoord door Tibor 6 juli 2017, 16:04

Inmiddels heb ik antwoord op je vraag. Als je op een toestel meerdere vingerafdrukken registreert, dan kunnen alle geregistreerde vingerafdrukken inloggen op de app. Als je de functie 'Vingerdruk' aanzet in de app, dan krijg je een melding dat alle geregistreerde vingerafdrukken kunnen inloggen. Als je daarna een vingerafdruk toevoegt, dan wordt de functionaliteit in de app uitgeschakeld in verband met de veiligheid.

@sjaakie93 bedankt voor je aanvulling 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi hendra75,

Welkom op de community. Goed dat je dit vraagt. De mobiele app is persoonsgebonden, je hebt overzicht in alle rekeningen op je naam. Als je man mederekeninghouder is op je rekeningen, dan ziet hij deze als hij inlogt in Mijn SNS of de mobiele app. Het is niet nodig om beiden op dezelfde mobiele telefoon in te loggen. Ik vraag voor je na of er belemmeringen zijn om met meerdere vingerafdrukken in te loggen in de app op 1 telefoon.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Goedemiddag,

Op een android kan je meerdere vingerafdrukken instellen en eventueel ook van je partner (of andere mensen). Je hebt niet een bepaalde (hoofd)vingerafdruk ofzo, dus je kan met alle inloggen.

Bij de instellingen van de vingerafdruk kan je meerdere vingerafdrukken instellen..duim, middelvinger etc.

Overigens kan je ook een code instellen van 5 cijfers in de app (of telefoon) zodat je man overal bijkan wanneer je deze ergens opschrijft of doorgeeft.
Badge +1
Inmiddels heb ik antwoord op je vraag. Als je op een toestel meerdere vingerafdrukken registreert, dan kunnen alle geregistreerde vingerafdrukken inloggen op de app. Als je de functie 'Vingerdruk' aanzet in de app, dan krijg je een melding dat alle geregistreerde vingerafdrukken kunnen inloggen. Als je daarna een vingerafdruk toevoegt, dan wordt de functionaliteit in de app uitgeschakeld in verband met de veiligheid.

@sjaakie93 bedankt voor je aanvulling 🙂
Als mij iets overkomt kan niemand bij mijn rekening
Ik zou een noodoplossing niet (alleen) afhankelijk maken van de mobiele app. De phone kan ook verdwijnen of kapotvallen tenslotte, dus het is veiliger om dat (ook) via pc of laptop te regelen.
Het is inderdaad verstandig om meerdere inlogmogelijkheden te hebben. Dan ben je niet afhankelijk van je telefoon.

Reageer