SNS

Beantwoord

Kan niet inloggen met mijn nieuwe Digipas.

• 19 september 2012
  • 4 Reacties
  • 10614 Keer bekeken

Na meer dan 10 jaar gebruikt te hebben gemaakt van mijn vorige digipas heb ik een nieuwe moeten aanvragen.
Hiervoor komt netjes een meneer aan de deur die jou deze digipas overhandigd je paspoort scant.
Vervolgens teken je het contract en stuur ik deze terug incl oude digipas.
Maar ik kan niet inloggen met mijn nieuwe digipas.

Help!
icon

Beste antwoord door Wilma 20 september 2012, 16:11

Hallo Memphis,

Het contract van je nieuwe digipas was inderdaad nog niet actief. Deze is vandaag geactiveerd. Dus je kunt gelukkig weer van Mijn SNS gebruikmaken.:)
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +1
Na meer dan 10 jaar gebruikt te hebben gemaakt van mijn vorige digipas heb ik een nieuwe moeten aanvragen.
Hiervoor komt netjes een meneer aan de deur die jou deze digipas overhandigd je paspoort scant.
Vervolgens teken je het contract en stuur ik deze terug incl oude digipas.
Maar ik kan niet inloggen met mijn nieuwe digipas.Help!

Hallo Memphis83,

Vervelend dat het inloggen nog niet lukt. Bij de nieuwe digipas wordt zoals je aangeeft een contract bijgevoegd. Op moment dat wij het ondertekende contract ontvangen, activeren we de digipas binnen 24 uur.

Als deze verwerkingstermijn inmiddels is verstreken, zoeken we graag uit waarom de digipas nog niet is geactiveerd. Kun je in dat geval je rekeningnummer en het serienummer van de nieuwe digipas mailen naar [email]webcare@sns.nl[/email]?
Hallo Memphis,

Het contract van je nieuwe digipas was inderdaad nog niet actief. Deze is vandaag geactiveerd. Dus je kunt gelukkig weer van Mijn SNS gebruikmaken.:)
Inderdaad het functioneerd weer 🙂
Inderdaad het functioneerd weer :)

Goed om te horen. Alvast een fijne avond gewenst.:D

Reageer