SNS

Beantwoord

Kasboek

• 22 mei 2013
  • 10 Reacties
  • 4537 Keer bekeken

Is het mogelijk om bij uitgaven  "verstrekt  voorschot "  te plaatsen.
Bij inkomsten staat wel "teruggave voorschot"
icon

Beste antwoord door Lindsay 23 mei 2013, 16:29

We zijn bezig met nieuwe categorieën en hebben naar aanleiding van jouw bericht deze verbetering in de lijst erbij genoteerd. Dit zal waarschijnlijk in de herfstrelease live worden gezet 🙂.
Bekijk origineel

10 reacties

Beste snscommunity (wat een grappige gebruikersnaam heb je overigens gekozen ;)),

We leggen je vraag voor aan de ontwikkelaar van het kasboek. Zodra we terugkoppeling ontvangen, zullen we dit hier met je delen.

In de tussentijd is het misschien leuk jezelf voor te stellen in dit topic 🙂.

We zijn bezig met nieuwe categorieën en hebben naar aanleiding van jouw bericht deze verbetering in de lijst erbij genoteerd. Dit zal waarschijnlijk in de herfstrelease live worden gezet 🙂.
Deze vraag is 6 jaar oud en het is dus al minstens 5 keer "herfst" geweest. Ik kan deze categorie ook niet vinden of kijk ik ergens overheen?
Goedemorgen @Daaniel,

Welkom op onze community. Je stelt een goede vraag; ik ben het antwoord je helaas verschuldigd. Ik ga het voor je uitzoeken Daaniel, je hoort hier van me zodra ik meer weet.
En, wat is het antwoord?
Goedemorgen @Daaniel (en @Blacktomcat),

Ik heb inmiddels terugkoppeling ontvangen. De categorie 'verstrekt voorschot' zit inderdaad niet in het huishoudboekje. Ik heb je vraag daarom meegenomen als verbetervoorstel, maar helaas vindt er op korte termijn geen update plaats van het huishoudboekje. De focus ligt op dit moment op aanpassingen in relatie tot wet- en regelgeving en de basis processen, zoals het transactieoverzicht bijvoorbeeld. Hopelijk schetst dit meer duidelijkheid. Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust.
Bedankt voor de terugkoppeling.
Bedankt voor de terugkoppeling.
Ik vind, dat je je als organisatie redelijk moet 'schamen' als je na zes jaar een redelijk verzoekje niet kan honoreren. Een beetje een 'klap in het gezicht' van de klant.
Een product moet wel levend blijven, ook al zijn budgetten beperkt.

Een categorie 'koffie' of 'drankjes' of 'horeca klein' zou ook niet misstaan; in die sector wordt m.i. vrij veel besteed en niet alles is te vatten onder 'uit eten'. Of is 'snoep en snacks' daarvoor bedoeld?
Zoveel mensen, zoveel (categorie-)wensen. Het handigste zou zijn dat je zelf categorieën kunt toevoegen. Dat aantal hoeft niet perse oneindig groot te zijn.
Reputatie 3
Badge +3
Beste @Daaniel en @Blacktomcat,

Er wordt hard gewerkt aan de ontwikkeling van Mijn SNS. In dat traject wordt ook het huishoudboekje geëvalueerd. Regelmatig worden nieuwe zaken opgeleverd, om zo in 2020 alles omgebouwd te hebben. Ik kan me voorstellen dat jullie uitkijken naar updates in het huishoudboekje. Door de duur en de complexiteit van het proces kan ik jullie daar niet over informeren. Je kunt erop rekenen dat we ons inspannen voor onze klanten. Als ik specifieke informatie heb over een nieuwe ontwikkeling, dan deel ik het graag met jullie.

Reageer