SNS

Beantwoord

Knop voor "Bijschrijvingen" in mobiele App: toggle button voor 'BIJ EN AF'

• 18 juni 2018
  • 14 Reacties
  • 5918 Keer bekeken

Hallo, ik mis in de mobiele app een button die ervoor zorgt dat alleen bijschrijvingen getoond worden (of alleen afschrijvingen). Het zou handig zijn als in de mobiele app het huidge tabje "BIJ EN AF" wordt uitgebreid tot een toggle-button, die verspringt naar "bij" als je erop tikt, en naar "af" als je er nog een keer op tikt:

"BIJ EN AF" => "BIJ" => "AF" => "BIJ EN AF"

Zouden jullie dit hoog op de wensenlijst kunnen zetten?
icon

Beste antwoord door Marijke 18 juni 2018, 13:28

Goedemiddag SNS Forum,

Je suggestie vind ik goed en het lijkt mij ook erg handig om onderscheid te kunnen maken tussen bij- en afschrijvingen. Ik heb het idee voorgelegd aan degene die hierover gaat. Deze geeft aan dat er geen plannen zijn om deze functie toe te voegen aan de app. Je wens staat niet hoog op de prioriteitenlijst en als we het oppakken, dan wordt de functie toegevoegd onder de zoekfunctie en komt er geen aparte knop voor. Je wens staat op de lijst, maar ik kan je niet direct goed nieuws brengen. Doe je het grootste gedeelte van je bankzaken via de app of gebruik je Mijn SNS?
Bekijk origineel

14 reacties

Badge +2
Goedemiddag SNS Forum,

Je suggestie vind ik goed en het lijkt mij ook erg handig om onderscheid te kunnen maken tussen bij- en afschrijvingen. Ik heb het idee voorgelegd aan degene die hierover gaat. Deze geeft aan dat er geen plannen zijn om deze functie toe te voegen aan de app. Je wens staat niet hoog op de prioriteitenlijst en als we het oppakken, dan wordt de functie toegevoegd onder de zoekfunctie en komt er geen aparte knop voor. Je wens staat op de lijst, maar ik kan je niet direct goed nieuws brengen. Doe je het grootste gedeelte van je bankzaken via de app of gebruik je Mijn SNS?
Ik zou het ook heel handig vinden om een knop voor alleen bij of allen af te hebben op mijn mobile app
Ja lijkt mij ook een goed plan
Badge +2
Goedemorgen Hansstoop en Mimoes,

Zoals jullie hierboven lezen, komt er geen aparte knop voor de bij- en afschrijvingen. Mochten we de functie in de toekomst toevoegen, dan doen we dit in bij de zoekfunctie.

@Hansstoop: Ik zie dat dit je 1e bericht op de community is. Van harte welkom 🙂 We vinden het leuk dat je meepraat en als je vragen hebt, dan kun je die altijd stellen. Gebruik je de mobiele app vaak?
Geachte, het zou erg handig zijn als in de mobiele app gesorteerd kan worden op "bij/af" net zoals dat kan in de webomgeving (bv. om eerst alle bijschrijvingen te tonen).

Zouden jullie dit voor elkaar kunnen maken?
Goedemorgen @Forum Lid,

Dank voor je vraag, ik kan goed begrijpen dat dit handig is 🙂 Gezien deze vraag al eens eerder is gesteld, heb ik je bericht verplaatst naar het topic "Knop voor "Bijschrijvingen" in mobiele App: toggle button voor 'BIJ EN AF'". Hier wordt ook het antwoord besproken:

Ik heb het idee voorgelegd aan degene die hierover gaat. Deze geeft aan dat er geen plannen zijn om deze functie toe te voegen aan de app. Je wens staat niet hoog op de prioriteitenlijst en als we het oppakken, dan wordt de functie toegevoegd onder de zoekfunctie en komt er geen aparte knop voor. Je wens staat op de lijst, maar ik kan je niet direct goed nieuws brengen.

Omdat het antwoord inmiddels van enige tijd geleden is, ga ik de huidige status voor je navragen. Je hoort van me.
Laat mij raden: het staat op de wensenlijst en heeft nog steeds geen prioriteit.
Dag Kim, mijn vraag over groepen aanmaken voor rekeningnummers is gerelateerd aan mijn wens voor meer inzicht bij af- en bijschrijvingen, maar is wel een op zich staande vraag. Graag zie ik daarom dat je het oorspronkelijke topic herstelt, inclusief de kritische kanttekeningen over de behaalde resultaten via dit forum.

@koos Daar gaan we weer.
Dank voor je reactie @Forum Lid. Ik heb in dit geval alleen je afzonderlijke bericht over bij- en afschrijvingen in de app inzichtelijk maken verplaatst naar eenzelfde topic. Dit om dubbele topics te voorkomen en een beter overzicht op het forum te creëren. Je vraag over de groepen aanmaken inclusief alle reacties daarop staat nog steeds op dezelfde plek.
Hoi @Forum Lid,

Zoals beloofd heb ik je vraag over het kunnen sorteren van bij- en afschrijvingen in de app neergelegd en inmiddels terugkoppeling gekregen. Helaas, maar er is op dit moment geen wijziging in de status. Dat betekent dat er dus geen plannen zijn om deze functie toe te voegen. Wel wordt er op dit moment gekeken hoe we de functionaliteiten van de Mobiel Bankieren App meer in lijn kunnen brengen met de Mijn SNS omgeving. Jouw wens wordt echter op korte termijn niet gerealiseerd.
@koos Daar gaan we weer.
Je klinkt als een zeer ervaren community-lid...
Reputatie 4
Badge +1
nu MijnSNS steeds meer responsive is, kan je natuurlijk makkelijker vanaf je mobieltje inloggen op MijnSNS. Een beetje een omweg, maar het is niet anders.
nu MijnSNS steeds meer responsive is, kan je natuurlijk makkelijker vanaf je mobieltje inloggen op MijnSNS. Een beetje een omweg, maar het is niet anders.
Gelukkig levert de SNS nu 6inch smartjes voor de helft van de prijs :$
Gen reclame, overzicht formaten ..
https://www.coolblue.nl/advies/smartphone-schermen.html
Groet
Ben 🆒
Dank voor je creatieve oplossing, @Sanne.

Reageer