SNS

Beantwoord

Komt er een SNS bankieren app voor Tizen OS?

• 4 mei 2015
  • 9 Reacties
  • 655 Keer bekeken

Beste,

Ik was erg benieuwt of er al plannen zijn voor het supporten van Tizen OS?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Dennis 8 mei 2015, 16:15

Hoi Cryptoahash,

Als bank kiezen we op dit moment voor het ondersteunen van iOS, Android en WindowsPhone. Mocht er in de toekomst een sterke groei van Tizen OS te zien zijn, dan overwegen we er een applicatie voor te ontwikkelen. Momenteel kun je dus niet mobiel bankieren bij SNS met je toestel met Tizen.
Bekijk origineel

9 reacties

Hoi Cryptoahash

Welkom op SNS Community. Leuk dat je gelijk een vraag stelt.

Tot nu had ik nog nooit van Tizen gehoord. Ik weet ook niet of we dit gaan ondersteunen, maar dat vraag ik voor je na. Wordt dit systeem veel gebruikt in Nederland?

Heb je het topic Welkom op de community al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. Hopelijk zien we je vaker op de community 🙂.
Dit systeem word op het moment niet in Nederland gebruikt. Maar zal verandering in komen.
Op het moment is er door Samsung pas 1 versie van uitgebracht (GSM ( Samsung Z1 )). Maar zal binnenkort verandering in komen.

Ook zijn de apps die worden gemaakt compatible met Tizen Mobile (smartphones), Tizen IVI ( Smart Auto systemen ) en Tizen TV ( Alle nieuwe TV's ).
Zelf heb ik een Z1 en binnenkort de Z2. Zou het super vinden om een SNS app te kunnen gebruiken op mijn Smartphone 🙂
Dank voor je toelichting, weer wat geleerd vandaag 🙂.
Hoi Cryptoahash,

Als bank kiezen we op dit moment voor het ondersteunen van iOS, Android en WindowsPhone. Mocht er in de toekomst een sterke groei van Tizen OS te zien zijn, dan overwegen we er een applicatie voor te ontwikkelen. Momenteel kun je dus niet mobiel bankieren bij SNS met je toestel met Tizen.
Badge
Hey, maar dan wil ik er eerst een voor SailfishOS! :)
Tot die tijd vermaak ik me wel met de android-support in Sailfish...

Wanneer gaat de SNS eigenlijk eens APIs openstellen zodat we zelf apps kunnen bouwen?
Hoi ReinoutS,

Ik ga voor je na of we het openstellen van APIs in de planning hebben.
Badge +1
Hoi ReinoutS,

Ik ga voor je na of we het openstellen van APIs in de planning hebben.

Een beetje hobbyist pakt een emulator, network sniffer en decompiler en maakt gewoon z'n eigen App toch? 
Badge
[quote]
Een beetje hobbyist pakt een emulator, network sniffer en decompiler en maakt gewoon z'n eigen App toch? 

Ja, totdat de volgende versie uitkomt en de ongedocumenteerde ge-reverse-engineerde API wijzigt. Nee bedankt! 😉
Badge +1

Wanneer gaat de SNS eigenlijk eens APIs openstellen zodat we zelf apps kunnen bouwen?

Goedemorgen Reinout,

Hiervoor hebben we concrete plannen; de concepten zijn uitgewerkt. Dit is echter niet het enige wat we willen en moeten doen. Eind dit jaar wordt er bepaald wanneer deze functionaliteit wordt geïntegreerd. Nog even geduld dus..

Reageer