SNS

Beantwoord

Kun je in Mijn SNS potjes maken voor je uitgaven?

• 25 oktober 2010
  • 8 Reacties
  • 15888 Keer bekeken

Mij lijk het handig als je binnen je rekening allemaal potjes aan te kunnen.Zoals een potje voor de auto, vaste kosten, vakantie, etc.Op die manier kan je pas echt internet bankieren en je financi?n ordenen.Technisch kan dit absoluut geen probleem zijn.
icon

Beste antwoord door Liz 26 oktober 2010, 11:59

Hoi Ronald en Abdel,

Martijn die als Formulemanager bij SNS Bank onder andere gaat over de ontwikkeling van Mijn SNS heeft ons laten weten dat er iets a la Yunoo aan zit te komen voor Mijn SNS... Als er meer nieuws hierover is, hoor je het!

Groet Liz
Bekijk origineel

8 reacties

Bedoel je dat je -budgetten- wil beheren ? De ING bank heeft hiervoor TIM uitgewerkt, maar die is niet voor SNS klanten te gebruiken. Als SNS iets gelijkaardigs zou ontwikkelen, lijkt het me ook logisch dat het enkel voor SNS klanten bedoeld is.

Kijk even op www.yunoo.nl. (er zijn meerdere alternatieven) Die zijn bankonafhankelijken en zijn eenvoudig up-to-date te houden. Al je transacties op de rekeningen kan je eenvoudig importeren. Daarna kan je aan de slag met je budgetten en kan je eevnoudig je financien ordenen.
Hoi Ronald en Abdel,

Martijn die als Formulemanager bij SNS Bank onder andere gaat over de ontwikkeling van Mijn SNS heeft ons laten weten dat er iets a la Yunoo aan zit te komen voor Mijn SNS... Als er meer nieuws hierover is, hoor je het!

Groet Liz
Persoonlijk vind ik het zonde van de tijd/geld indien SNS hier nog (veel) zou in investeren. De bank-onafhankelijke alternatieven zijn reeds goed ontwikkeld wat functionaliteit betreft, en staan goed bekend in de markt. Bovendien verkies ik ook om deze informatie niet bij een bank onder te brengen, daar dit dan een bijkomende afhankelijkheid met zich meebrengt. Mocht iemand ooit overwegen van bank te veranderen zou dit dan een belemmering zijn. (andersom kan het gebruikt worden om klantenbinding ?)

Ongetwijfeld zijn er genoeg alternatieve ideeen/technologien die door SNS verder ontwikkeld moeten worden, die dan de voorkeur genieten.
Hoi Abdel,

Dank voor je toelichting waarom jij andere aanbieders van zo'n functionaliteit de voorkeur geeft. Interessante vragen!

Iemand die daar misschien antwoord op wilt geven?

Liz
Ter info; http://nos.nl/artikel/200909-en-het-beste-digitale-kasboek-is-yunoo.html

Groet,
Ben
Ik gebruik WinBank. Het is net even wat meer werk om op te zetten, maar heeeel flexibel en het maakt gebruik van de downloads van je internet bankieren. WinBank kan vervolgens automatisch je afschriften analyseren en (na goedkeuring van jouzelf) de betalingen op de juiste posten boeken. Verder kun je budgetteren, analyseren etc. etc. Er zitten zelfs aardige opties in om je benzine verbruik bij te houden en noem maar op... Budgetteren kan ook, je ziet dan gewoon hoeveel geld er nog in je potje zit.. (virtueel)..

Ik persoonlijk vind het ook zonde van het geld als SNS op dit punt het wiel opnieuw gaat uitvinden...

Misschien is het een tip voor Ronald om er nog een rekeningetje bij te openen? (naamgeving kan een probleempje zijn...) Op die manier kun je automatisch sparen voor bijv. je vakantie, maar dan op een aparte (spaar?) rekening. Het zou inderdaad leuk zijn als je die rekening de naam (het alias) "Vakantie potje" kunt geven..
Interessant! Dank voor het delen.
Wow, klinkt heel geavanceerd inderdaad, maar handige tool!

Andere nog ervaringen met deze tool (WinBank) of Yunoo?

Liz

Reageer