SNS

Beantwoord

Kun je je toekomstige inkomende bedragen zien?

• 9 maart 2019
  • 2 Reacties
  • 1561 Keer bekeken

Is het niet mogelijk om bij die geplande mutaties óók de te ontvangen bedragen te zetten?
Bij de ING "mobiel bankieren app" doen ze dat nl. wél en ik vond dat altijd erg overzichtelijk!
Misschien is het dan ook nog mogelijk om daarbij óók het saldo inclusief die nog te komen mutaties te zetten.... dan kun je ook meteen zien hoe je eigen saldo zal gaan verlopen (uitgezonderd niet te voorspellen inkomsten en uitgaven, maar dáár kun je dan zelf altijd wel rekening mee houden...).
icon

Beste antwoord door StefanB 11 maart 2019, 14:55

Goedemiddag Ronald, wat leuk dat je je voor deze vraag hebt aangemeld op onze community. Bij de geplande overboekingen zetten we bedragen neer waarvan we weten dat ze worden overgemaakt. We weten niet welke bedragen er binnenkomen op je rekening en zetten ook geen voorspelling neer op basis van het verleden. Ik snap dat dit anders is dan bij je oude bank, maar hopelijk wen je eraan.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag Ronald, wat leuk dat je je voor deze vraag hebt aangemeld op onze community. Bij de geplande overboekingen zetten we bedragen neer waarvan we weten dat ze worden overgemaakt. We weten niet welke bedragen er binnenkomen op je rekening en zetten ook geen voorspelling neer op basis van het verleden. Ik snap dat dit anders is dan bij je oude bank, maar hopelijk wen je eraan.
Reputatie 4
Badge +1
De Sl!m app (van de Volksbank) heeft wel een budgetfunctie waarbij wel de te verwachten binennkomende bedragen te zien zijn. Met deze app kan je gewoon bij je SNS rekening.

Reageer