SNS

Beantwoord

Kunnen AFAS en het huishoudboekje gekoppeld worden?

  • 25 augustus 2015
  • 1 Reactie
  • 595 Keer bekeken

Zou het bij SNS misschien mogelijk gemaakt kunen worden dat betalingen automatich worden verwerkt in AFAS Personal?
Ik dien nu elke dag (eigen keuze kan op elk moment) in te loggen om de betaaltransacties op te kunnen vragen vanuit SNS.

Het voordeel van AFAS is dat ik het een duidelijk programma vind waarmee ik niet alleen kan Budgetteren maar daarnaast ook kan Begroten.
Wat zou de rest er van vinden als dit automatich kon?
icon

Beste antwoord door Kirsty 28 augustus 2015, 13:32

Hoi robbert2468,

De community werd woensdag en donderdag gemigreerd naar een nieuw platform, waardoor we alleen berichten konden lezen. Vanaf vandaag kunnen we weer reageren, daarom bij dezen: van harte welkom op de community!

In dit topic: ‘Gebruik jij het huishoudboekje in Mijn SNS?’ is de koppeling met AFAS al eens ter sprake gekomen.
Dit was ons standpunt in 2014 hierover:
“Graag willen we onze klanten van dienst zijn. Ook om rekeningen van andere banken te kunnen beheren in één huishoudboekje.
Onze keuze nu is dat onze klanten in het huishoudboekje van Mijn SNS een bestand kunnen uploaden met transactiegegevens van een andere betaalrekening.
Wat betreft een koppeling met het huishoudboekje van AFAS: innovatie op online bankieren willen we als SNS zeker ondersteunen, maar de veiligheid blijft wel voorop staan. In dit soort gevallen is het vaak een balans tussen gemak voor de klant en veiligheid, vandaar dat we dit altijd eerst uitgebreid onderzoeken. Tot die tijd dus de dienstverlening van het huidige huishoudboekje.”


Tot op heden is hierin niks veranderd. Wel ben ik benieuwd hoe de andere leden hierover denken, we wachten de reacties op je poll en de berichten van de leden af 🙂.

Hopelijk zien we je hier vaker. Misschien vind je het leuk om het topic ‘Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
Bekijk origineel

AFAS Koppeling


1 reactie

Badge +1
Hoi robbert2468,

De community werd woensdag en donderdag gemigreerd naar een nieuw platform, waardoor we alleen berichten konden lezen. Vanaf vandaag kunnen we weer reageren, daarom bij dezen: van harte welkom op de community!

In dit topic: ‘Gebruik jij het huishoudboekje in Mijn SNS?’ is de koppeling met AFAS al eens ter sprake gekomen.
Dit was ons standpunt in 2014 hierover:
“Graag willen we onze klanten van dienst zijn. Ook om rekeningen van andere banken te kunnen beheren in één huishoudboekje.
Onze keuze nu is dat onze klanten in het huishoudboekje van Mijn SNS een bestand kunnen uploaden met transactiegegevens van een andere betaalrekening.
Wat betreft een koppeling met het huishoudboekje van AFAS: innovatie op online bankieren willen we als SNS zeker ondersteunen, maar de veiligheid blijft wel voorop staan. In dit soort gevallen is het vaak een balans tussen gemak voor de klant en veiligheid, vandaar dat we dit altijd eerst uitgebreid onderzoeken. Tot die tijd dus de dienstverlening van het huidige huishoudboekje.”


Tot op heden is hierin niks veranderd. Wel ben ik benieuwd hoe de andere leden hierover denken, we wachten de reacties op je poll en de berichten van de leden af 🙂.

Hopelijk zien we je hier vaker. Misschien vind je het leuk om het topic ‘Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.

Reageer