SNS

Beantwoord

Kunnen geplande extra aflossingen opgenomen worden in het hypotheekoverzicht?

• 28 juni 2017
  • 9 Reacties
  • 8118 Keer bekeken

Is het mogelijk om geplande extra aflossingen in het overzicht op te nemen?
icon

Beste antwoord door Dennis 25 juli 2018, 09:27

Ik heb 1 jaar lang niets meer gehoord. Hoe staat het ervoor SNS??
De situatie is onveranderd. Op korte termijn tonen we de geplande extra aflossingen niet in het hypotheekoverzicht in Mijn SNS en de mobiele app. Het is niet bekend of en wanneer dit wordt toegevoegd.
Bekijk origineel

9 reacties

De situatie is onveranderd. Op korte termijn tonen we de geplande extra aflossingen niet in het hypotheekoverzicht in Mijn SNS en de mobiele app. Het is niet bekend of en wanneer dit wordt toegevoegd.
Hoi hjmdbteu,

Goed dat je me aan mijn jasje trekt. We zijn inmiddels inderdaad een jaar verder, dus ik vraag voor je of er plannen zijn om op korte termijn de geplande extra aflossingen te tonen in het hypotheekoverzicht in Mijn SNS en de mobiele app.
Het is zeer de moeite van het overwegen waard SNS. Jullie zijn toch voor optimale communicatie!!!
Dag heren,

Inzage in geplande extra aflossingen staat nog niet in het hypotheekoverzicht in Mijn SNS en de app. Het is nog niet bekend of en wanneer dit getoond wordt.
Kan het mis hebben, maar handig zou ook zijn als in de de App onder maxmaal af te lossen ook rekening te houden met hetgeen reeds is afgelost op dat hypotheekdeel in het lopende jaar.
Je suggestie leg ik intern voor. Als ik een terugkoppeling heb, dan meld ik me hier.
Ja, dat bedoel ik
Hoi hjmdbteu,

Welkom op SNS Community. Bedoel je dat je geplande extra aflossingen in Mijn SNS of de mobiele app wil zien?

Heb je het topic Welkom op de community gelezen? In de Koffiekamer stellen de communityleden zichzelf voor. We zijn benieuwd wie jij bent 🙂

Reageer