Beantwoord

Kunnen jullie helpen met een aantal problemen?

• Goed op dreef
  • 11 reacties
De volgende problemen doen zich bij mij voor:

Mijn oude adresgegevens blijven zichtbaar in "mijn sns", terwijl ik als ik het wil wijzigen mijn huidige adres zie staan dus ik kan het niet wijzigen.
Al een melding van gedaan maar tot op heden geen oplossing (zo'n 2 weken geleden), Deze gegevens heeft hij overgenomen omdat ik ooit in 2010 informatie heb opgevraagd, ik woon daar al enkele jaren niet meer. Oud telefoonnummer en mailadres kon ik wel aanpassen alleen het adres dus niet.

Verder heb ik een kredietlimiet aangevraagd en deze is toegekend, echter krijg ik bij betalingen direct de melding dat het saldo niet toereikend is als ik een euro in het rood wil staan. Dus wordt de betaling geweigerd. Dit lijkt me niet de bedoeling van een kredietfaciliteit.

Ik wil ook graag van mijn spaarrekening naar mijn betaalrekening overboeken, helaas geeft hij aan dat dit niet kan omdat mijn betaalrekening geen geldige IBAN heeft en dat is idd zichtbaar want het nummer staat zonder de IBAN voor het rekeningnummer. Alleen ik kan dat niet aanpassen omdat hij deze optie niet geeft. Heel vreemd allemaal!

Deze problemen zijn nog niets vergeleken hoe de gehele aanvraag ging maar ik hoopte dat het nu beter zou gaan. Helaas niet.
Wie heeft de oplossing?
icon

Beste antwoord door dees 24 november 2014, 11:15

Dennis,
De overboeking van de Rabo is nog steeds niet ontvangen. De Rabo geeft aan dat het niet bij hun ligt maar ik zie veel klachten voorbij komen op www.allestoringen.nl dus ik heb hun dringend verzocht om hier naar te kijken. Dus ik hoop dat het geld nog boven water komt.
Even een testje gedaan vanaf een ASN rekening en dat geld is wel ontvangen op mijn SNS rekening, nu is dat wel onder de vlag van Reaal natuurlijk.

Kortom, ik hoop dat alles opgelost wordt!
Heel erg bedankt voor je reactie, alleen al de persoonlijke benadering van SNS is super, toch goed idee om over te stappen ook al zijn er wat kinderziektes, maar mogelijk gaan die snel over.

Bekijk origineel

5 Reacties

dees schreef:

Ik wil ook graag van mijn spaarrekening naar mijn betaalrekening overboeken, helaas geeft hij aan dat dit niet kan omdat mijn betaalrekening geen geldige IBAN heeft en dat is idd zichtbaar want het nummer staat zonder de IBAN voor het rekeningnummer. Alleen ik kan dat niet aanpassen omdat hij deze optie niet geeft. Heel vreemd allemaal!

Hi Dees,
Het ziet er naar uit dat er nog wat technische problemen in 'Mijn SNS' zitten. Ook ik heb last van het IBAN probleem, maar dan omgekeerd. Het gaat bij mij structureel fout als ik periodiek geld wil overboeken van mijn betaalrekening naar mijn spaarrekening. Het aanmaken van zo'n periodieke overboeking gaat nog goed, maar daarna kan ik deze niet meer wijzigen of verwijderen omdat ik de foutmelding krijg dat ik voor de doelrekening geen IBAN gebruik, terwijl ik in het mutatiescherm de doelrekening helemaal niet kan aanpassen (het is immers een bestaande ingeplande periodieke overschrijving die ik wil wijzigen!). Gisteren heb ik een nieuwe spaarrekening geopend (met IBAN nummer zou je zeggen), maar ook daar krijg ik dezelfde foutmelding dat deze spaarrekening geen IBAN nummer heeft. 
Dit probleem speelt al sinds de definitieve overgang naar IBAN, dus het is een kwestie van veel geduld. Sommige storingen zijn kennelijk moeilijk oplosbaar.
Groeten,
Stefan
Hoi Dees,

Allereerst welkom op SNS Community.

Wat vervelend om te lezen dat deze dingen bij jou allemaal misgaan. Zoals Stefan al aangeeft, is het probleem met IBAN bij ons bekend. Voor je foutieve adres én het niet kunnen overboeken van geld, ontvang ik graag je gegevens. Op die manier kan ik in het systeem kijken waar de fout zit. Wil je je gegevens mailen naar [email]webcare@sns.nl[/email], o.v.v. 'Community - Problemen Mijn SNS'?

Om een beetje wegwijs te worden, is het leuk om dit topic ‘Welkom op de community’ door te lezen. Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, kun je dat doen in de Koffiekamer.
Hallo Dennis,

Omdat er zoveel mis gaat ben ik vandaag toevallig gebeld door de SNS. 
Er speelt namelijk nogal wat op dit moment zodat het een bergje met probleempjes is geworden.
Ook kan ik geen geld ontvangen van mijn andere rekening (Rabo), ik wacht al enkele dagen op geld wat ik van mijn Rabo rekening naar mijn SNS heb geboekt.
Verder wacht ik ook nog op een overeenkomst (kredietfaciliteit) die op 5-11 al is verzonden maar die ik nog niet heb ontvangen (ook niet via de mail).
Dus de bovenstaande zaken heb ik ook direct besproken en met heeft dat deel naar de ICT afdeling verzonden.
De rest.....maandag hebben we weer even contact heb ik besproken om ook nog te kijken of mijn geld dan mogelijk ontvangen is van de Rabo, zo niet dan moeten we andere stappen ondernemen heb ik begrepen.
Hoi Dees,

Je hebt je reactie dubbel geplaatst, voor het gemak verwijder ik er eentje.

Ik vind het oprecht naar om te lezen dat jou dit allemaal overkomt. Uit je laatste reactie begrijp ik dat er actie wordt ondernomen van onze kant, dat is erg fijn. Wil je me op de hoogte houden van de ontwikkelingen? Mocht ik iets kunnen betekenen, dan spring ik graag voor je in de bres :).
Dennis,
De overboeking van de Rabo is nog steeds niet ontvangen. De Rabo geeft aan dat het niet bij hun ligt maar ik zie veel klachten voorbij komen op www.allestoringen.nl dus ik heb hun dringend verzocht om hier naar te kijken. Dus ik hoop dat het geld nog boven water komt.
Even een testje gedaan vanaf een ASN rekening en dat geld is wel ontvangen op mijn SNS rekening, nu is dat wel onder de vlag van Reaal natuurlijk.

Kortom, ik hoop dat alles opgelost wordt!
Heel erg bedankt voor je reactie, alleen al de persoonlijke benadering van SNS is super, toch goed idee om over te stappen ook al zijn er wat kinderziektes, maar mogelijk gaan die snel over.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)