SNS

Let op: vanaf donderdag 6 oktober ziet de website er anders uit

• 4 oktober 2016
  • 34 Reacties
  • 1154 Keer bekeken

Toon eerste bericht

34 reacties

Laat maar weten wat er uitkomt. Of beter nog, leg het idee aan de community voor. Tig mensen weten i.h.a. meer dan een enkeling.
Het idee is al uitgewerkt. De ontwikkelaars zoeken nu een team binnen IT dat dit wil oppakken en er de juiste prioriteit aan kan geven. De bedoeling is dat als je op de pauzeknop drukt, de website dit onthoudt. Bij een volgend bezoek toont de website dan een afbeelding, tenzij je dan zelf op 'Play' klikt.
......... De bedoeling is dat als je op de pauzeknop drukt, de website dit onthoudt. Bij een volgend bezoek toont de website dan een afbeelding, tenzij je dan zelf op 'Play' klikt.
Ik hoop niet middels cookies o.i.d. want die worden regelmatig verwijderd en dan begint het verhaal weer van voren af aan! Dus de keuze zal ergens op jullie servers vastgelegd moeten worden, onafhankelijk van cookieinstellingen. Meer verstand heb ik er niet van, maar anderen gelukkig wel (neem i kaan). Succes.
Reputatie 2
Badge

Ik hoop niet middels cookies o.i.d. want die worden regelmatig verwijderd en dan begint het verhaal weer van voren af aan! Dus de keuze zal ergens op jullie servers vastgelegd moeten worden, onafhankelijk van cookieinstellingen. Meer verstand heb ik er niet van, maar anderen gelukkig wel (neem i kaan). Succes.

Maak je maar geen zorgen. Er staat ook:
De ontwikkelaars zoeken nu een team binnen IT dat dit wil oppakken en er de juiste prioriteit aan kan geven
Dit gaat voorlopig niet gebeuren.
Badge
De commerciële video's ( op de markt & op een terras) op de site zorgen ervoor dat mijn schermbeveiliging (na de vooraf ingestelde tijd) niet meer werkt ( dus als ik enige tijd afwezig ben, blijft het scherm voor onbeperkte tijd volop actief & oneconomisch aanstaan i.p.v. in de grijze ruststand)
Hoi Loek,

Dat is lang geleden, leuk om je weer op de community te zien. Ik verplaats je vraag naar een bestaand topic over de filmpjes op de homepage. Daar lees je dat we een idee hebben uitgewerkt om het filmpje te pauzeren. Ik kan nog niet aangeven wanneer dit wordt opgepakt.
Badge
De bewegende beelden website zorgen er nog steeds voor dat mijn beeldscherm niet naar de (besparende) in-actieve modus gaat. Hiervoor zou lang geleden een oplossing worden gezocht.
A niets meer van gehoord
B.het is nog steeds niet opgelost
Hoi loek10,

Welkom terug op de community. In dit topic hebben we eerder gesproken over dat we het mogelijk wilden maken om filmpjes te pauzeren en dat de website je instelling onthoudt. Goed nieuws: inmiddels is dat uitgevoerd. Zie je de pauzeerknop als je naar onze website gaat?
Ik zie de pauzeknop in elk geval wel. En die werkt ook nog eens! 🙂

Reageer