Login na automatisch uitloggen lukt niet

Ik heb al tijden een ergernis waar ik nu maar eens een topic over aanmaak.
Als je automatisch wordt uitgelogd word je naar het login scherm gestuurd. Alleen, als je dan probeert in te loggen, log je niet in maar ga je door naar het scherm "u bent uitgelogd, maar misschien vindt u dit interessant." Vandaar uit zie ik geen mogelijkheid om alsnog in te loggen. Ik moet dus de URL opnieuw intypen. Is dit de bedoeling? Waarom terug naar het login scherm als je vandaar uit niet kan inloggen. Dan kun je beter rechtstreeks naar het U bent uitgelogd scherm. Met liefst een knop om opnieuw naar het inlogscherm te gaan. Vanwaar uit je wel kan inloggen.

17 Reacties

Beste @Eva,

Het lijkt me niet fijn om met een ergernis rond te lopen, dus het is goed dat je het ons laat weten. Ik help je graag en zal het bijzondere 'inlog euvel' aan een collega voorleggen. Vanzelfsprekend hoop ik dat we het snel kunnen oplossen, maar het is mogelijk dat het antwoord even duurt. Ik hou het voor je in de gaten en kom er zeker op terug.
Hallo @Eva,

Vandaag heb ik van mijn collega antwoord gekregen op je vraag over het inloggen op Mijn SNS. Haar uitleg is : Als je vanuit het uitgelogd scherm weer wilt inloggen, dan kan dat via het menu.
Klik op “Mijn SNS” in het menu en klik daarna op de link “Inloggen”.

Je hoeft op die manier niet opnieuw de url in te toetsen. Op de afbeelding hieronder zie je het voorbeeld staan, het poppetje met Inloggen.
Een beetje verstopt, maar het werkt handiger dan opnieuw de url intoetsen.

Met het oog op de toekomst vinden we een directe link op het uitlogscherm een goed idee. Die mogelijkheid wordt op termijn toegevoegd.
Bedankt voor het meedenken Eva, ik wens je alvast fijne feestdagen en een goede jaarwisseling.
Reputatie 2
Ja dat scherm heb ik ook wel eens gezien. Als jullie toch aan de gang gaan, dan kunnen jullie misschien ook dit scherm aanpassen. Het is niet erg esthetisch.
Hoi beste @eRik19,

Je reactie begrijp ik helemaal, daarnaast vertrouw ik erop dat mijn collega's een uitstekend gevoel voor esthetiek hebben. Als de pagina wordt verbeterd houden ze vast en zeker ook rekening met het uiterlijk :)
Ik wil hier toch nog even op terug komen want de helft van het verhaal is beantwoord. Want ik zie nog steeds dat als je automatisch uitgelogd wordt je de ene keer naar dit scherm gaat: https://www.snsbank.nl/particulier/support/je-bent-uitgelogd.html?showConfirmLogoutMessage=true?showConfirmLogoutMessage=false
en de ander keer wel naar het inlogscherm wordt gestuurd met de mededeling dat je bent uitgelogd. Hoewel dat het inlogscherm is kun je vandaar niet inloggen. Als je dat daar probeert wordt je alsnog naar het eerder genoemde scherm geleid. En ja daar kun je dan via mijn sns weer terug naar het inlogscherm om dan wel in te loggen. Maar het is heel onhandig. Kan dat niet anders?
Goedemorgen @Eva,

In december heb ik navraag voor je gedaan, daaruit bleek dat een directe link op het uitlogscherm op termijn wordt toegevoegd. Ik begrijp dat je op dit moment sommige dingen in Mijn SNS niet handig vindt. In de loop van maart wordt Mijn SNS Stap vernieuwd. Niet alleen functies, maar ook de vormgeving wordt aangepast. Aankomend jaar zullen er meer updates volgen. Via het topic Mijn SNS wordt vernieuwd maar ook via onze website kun je de ontwikkelingen volgen.
Ik schreef dus ook "ander keer wel naar het inlogscherm wordt gestuurd met de mededeling dat je bent uitgelogd. Hoewel dat het inlogscherm is kun je vandaar niet inloggen."
Ik vind het knap hoe je steeds alleen de dingen uit mijn verhaal haalt waar je wel iets mee kunt en de rest negeert. Je doet dat stelselmatig en ook bij andere mensen.
Dit forum wordt wel heel zinloos zo.
Beste Eva,
Je hebt gelijk. Op dit moment zit ik op de community, zoals je ziet. Ik ben nu automatisch uitgelogd op de SNS site en daar kom ik idd op de volkomen nutteloze pagina: je bent uitgelogd, misschien vindt je dit nog interessant om te bekijken. Ik vraag mij overigens af waarom ik automatisch wordt uitgelogd als ik naar de community ga. Misschien wil ik later wel terug naar de SNS site. Ik ben zeer wel in staat om zelf uit te loggen als ik klaar ben op de SNS site. Je moet je daar niet druk over maken. Dat helpt niet en het wordt toch niet veranderd. En niet boos worden op Evelyn. Zij heeft daar net als de andere moderatoren een cursus voor gevolgd. En het forum is soms toch wel zinvol. Ik ben een digibeet en heb ook niet zoveel verstand van het bankwezen. Ik doe al lezende op het forum toch hier en daar nuttige kennis op. En ja, het lucht deze oude man best wel eens op dat hij op deze plaats kan zeuren en zijn ongenoegen spuien.
groet
Henk
Ik heb het over het scherm wat ik nu als attachment toevoeg. Dit scherm krijg ik ongeveer de helft van de tijd als ik automatisch uitgelogd ben. Als ik dan probeer in te loggen kom ik alsnog in dat nutteloze scherm terecht waar jij het over hebt.
En of ik boos ben of niet doet niet terzake. Mensen stoppen tijd in dit forum, denken mee, zoeken dingen uit. Dan wil je wel serieus genomen worden Ik krijg sterk de indruk dat dat niet gebeurt.

Ook betreft het verzekeringsverhaal. Toen ik jaren geleden het verzekeringsverhaal aankaartte kreeg ik eerst keer op keer makkelijke, aantoonbare verkeerde antwoorden totdat ik in een persoonlijk gesprek (georganiseerd nog door Wanda) te horen kreeg dat ik gewoon gelijk had en dat ze er iets aan gingen doen. Dat is daarna niet gebeurt en nu wordt het opgepakt alsof het een nieuw issue is. Men gaat er iets aan doen, maar niet over één nacht ijs.
En het enige wat uit mijn verhaal wordt gehaald is mijn persoonlijk voorbeeld. Daar gaat het dus helemaal niet om.
Gevolg is dat mensen die forum alleen gebruiken om een persoonlijke vraag te stellen die ze ook aan de klantenservice hadden kunnen stellen. Meedenken zit er niet in. Wordt ook niet gewaardeerd.
Reputatie 2
Eva van Goor schreef:

En of ik boos ben of niet doet niet terzake. Mensen stoppen tijd in dit forum, denken mee, zoeken dingen uit. Dan wil je wel serieus genomen worden Ik krijg sterk de indruk dat dat niet gebeurt.

Hoi Eva, keep it cool.
Natuurlijk heb je het volle recht dat zo te vinden. Ik las de bijdrages over die verzekeringen en stond versteld. Al die tijd en energie die je er in hebt gestopt en dan deze antwoorden. Helaas komt dat erg veel voor op het moment.
Maar goed.
Ik denk dat het de SNS als geheel niet lukt eea op een rijtje te krijgen. Zelf kritisch kijken lijkt onmogelijk en elkaar scherp houden lijkt ook niet mogelijk. Alle pogingen die we ondernemen kaatsen af naar ons zelf.
Zal ik je eens wat vertellen; het lijkt er steeds meer op dat we vooral dankbaar moeten zijn dat wij hier mogen komen, iets kunnen plaatsen.
Wat daarbij totaal vergeten wordt is dat wij voor hun inkomen zorgen, dat wij de klanten zijn, dat wij hier als "extra´s" de SNS ers proberen te ondersteunen, en dat allemaal op vrijwillige basis vanuit onze grote professionele en levens ervaring.
Eva, ik ben al lekker opgeschoten met de voorjaars voorbereiding van onze tuin. Vanmiddag een leuke opening bijgewoond bij Beelden in Gees.
Zo houden we het leven maar op het rechte pad en dat bepaal ik en niemand anders.
Ondanks alles prettig weekend (kan toch niet missen in Amsterdam?).,
Groet,
Ben :cool:
Ik sluit mij helemaal aan bij bij Eva en BigBen. Ik lees met grote belangstelling de bijdragen op deze site van mensen met kennis die daar veel tijd in steken. Een normale bank zou daar heel blij mee moeten zijn EN er zijn voordeel mee moeten doen. Zeker als je pretendeert zo'n bank te zijn.
Ik lees ook de reacties van de moderatoren en medewerkers van de SNS bank. Ik zie hen daardoor inmiddels , als een soort buffer tussen de leden van deze site en het hogere echelon van de bank, waarvan we zelden of nooit een reactie zien. Ik zie uit hun antwoorden, dat de moderatoren goed opgeleid zijn. Ik heb in mijn werkzame leven ooit cursussen gevolgd over klantvriendelijkheid en hoe je ongenoegen/boosheid van mensen in goede banen kunt leiden.
Ik kan er naast zitten, maar zo voel ik het.
En Ben, ik heb helaas geen tuin meer om in te werken en het rechte pad te houden.Derhalve ga ik maar met mijn wederhelft naar museum More in Gorssel om zo de waan van de dag van mij af te laten glijden.
Iedereen een fijn weekend toegewenst.
groet-je
Henk
Reputatie 2
ghm45 schreef:

En Ben, ik heb helaas geen tuin meer om in te werken en het rechte pad te houden.Derhalve ga ik maar met mijn wederhelft naar museum More in Gorssel om zo de waan van de dag van mij af te laten glijden.
groet-je
Henk

Hoi Henk,
daar willen we binnenkort ook nog heen ( en naar Ruurlo).
Prettig weekend en veel plezier in Gorssel.
Groet,
Ben :cool:
PS SNS is een hele grote groep mensen, velen hebben mijn Sympatie.
Voor wat het waard is, de bug die Eva rapporteert is mij ook meermalen opgevallen. @Evelyn laat hier serieus naar kijken s.v.p.!
Beste allemaal,

Simsalabim, als ik toch eens kon toveren... ik ben het met jullie eens dat sommige simpele verbeteringen lang duren. Neem nu het het inloggen en/of uitloggen op Mijn SNS. Dat is voor velen blijkbaar een doorn in het oog. We hebben de wensen van veel mensen serieus genomen. In de loop van maart 2019 wordt Mijn SNS vernieuwd. Het inlogscherm krijgt een nieuw jasje en de huidige problemen met het scherm worden opgelost. Op de community kun je eenvoudig bijhouden welke updates en verbeteringen er nog meer aankomen.
Kan de optie "Uitloggen" niet altijd zichtbaar worden gemaakt.
Beste @Dio,

Welkom op de community! Je vraag is erg actueel, op dit moment bespreken we het in een ander topic op de community. Daarom verplaats ik deze vraag en kun je daar verder lezen. Om alvast antwoord op je vraag te geven: het inloggen en/of uitloggen op Mijn SNS heeft onze aandacht. In de loop van maart 2019 wordt Mijn SNS vernieuwd. Het inlogscherm krijgt een nieuw jasje en de huidige problemen met het scherm worden opgelost. Ik hoop natuurlijk dat we je daarmee helpen :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)