Beantwoord

Meerdere creditcards zichtbaar in de app?

• Weet de weg
  • 2 reacties
Is het mogelijk om meerdere creditcards zichtbaar te maken in de app?
icon

Beste antwoord door Wouter 11 februari 2016, 11:31

Hoi RSGP,

De SNS Creditcard is net als de SNS Mobiel Bankieren app persoonlijk. Als je je in de app aanmeldt met de gegevens van je vrouw, dan is alleen haar creditcard zichtbaar. Als je met jouw gegevens inlogt, dan zie je jouw creditcard. Het is niet mogelijk om beide creditcards tegelijk in de app te zien.

Bekijk origineel

5 Reacties

Goedemorgen RSGP,

Laat ik beginnen met je welkom te heten op de community :). Als je meerdere creditcards hebt bij SNS, horen deze getoond te worden in de app. Laat je het weten als dit niet het geval is? Creditcards vanuit een andere organisatie dan SNS zijn niet toe te voegen in onze app.

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. Tot snel.
Goedemorgen,

Mijn vrouw en ikzelf hebben beide een creditcard van de SNS.
Echter alleen die van mijn vrouw wordt getoond in de app.
Die van mijzelf zou dus ook getoond moeten worden.
Hoi RSGP,

De SNS Creditcard is net als de SNS Mobiel Bankieren app persoonlijk. Als je je in de app aanmeldt met de gegevens van je vrouw, dan is alleen haar creditcard zichtbaar. Als je met jouw gegevens inlogt, dan zie je jouw creditcard. Het is niet mogelijk om beide creditcards tegelijk in de app te zien.
Ok, duidelijk.
Ikzelf heb geen SNS-pasje en we hebben ook maar 1 digipass.
Inloggen op de app gaat dus alleen via de gegevens van mijn vrouw en daar zal ik dus ook alleen de creditcard van haar zien.
Hoi RSGP,

Dan kun je het beste zelf ook Mijn SNS aanvragen. Je krijgt dan een eigen digipas waarmee je inzicht hebt in je creditcardgegevens. Mijn SNS vraag je hier aan.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)