SNS

Beantwoord

Mijn sns hypotheekgegevens

• 28 oktober 2018
  • 6 Reacties
  • 12547 Keer bekeken

Ik kan hypotheekgegevens niet openen in mijn sns. Krijg steeds melding, er is iets misgegaan. Wat is oplossing?
icon

Beste antwoord door HWH 29 oktober 2018, 20:15

Vandaag gebeld en mijn token bleek nog niet gekoppeld aan hypotheek en het depot. Gelijk opgelost, top!
Wel jammer dat dit niet wordt vermeld in de foutmelding die ik te zien kreeg.

Allemaal bedankt, ik kan weer verder!
Bekijk origineel

6 reacties

Ik kan hypotheekgegevens niet openen in mijn sns. Krijg steeds melding, er is iets misgegaan. Wat is oplossing?
Hallo HWH,
welkom in de community.
Vandaag zijn er geen medewerkers van SNS aanwezig, dus krijg je vanaf morgen pas een reactie.
Ik heb zelf geen hypotheek bij de SNS dus kan ik niet voor je kijken of het bij mij werkt. Mogelijk dat er nog een andere klant voorbij komt en het wel kan testen.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er afgelopen nacht "onderhoud" aan de systemen van de SNS was, misschien daar iets mee te maken? Lees via volgende link; https://forum.snsbank.nl/waarschuwingen-storingen-veilig-bankieren-90/gepland-it-onderhoud-op-zondag-28-oktober-12176
Prettige zondag verder.
Groet,
Ben 🆒
Reputatie 3
Badge
Zelf heb ik ook een SNS hypotheek. Via Mijn SNS (via een sessie op een PC) ben ik in staat om nu (Tijd: 16:25 uur) onze hypotheek gegevens te benaderen. Over de SNS app kan ik geen uitspraak doen. Mocht het euvel bij jou dus nu nog niet opgelost zijn, dan moet een SNS medewerker morgen even met je mee kijken.
Dank, ik probeer het motgen nog een keer
Dank, ik probeer het motgen nog een keer

Hoi HWH, ook namens mij welkom op de community. Laat je weten of het vandaag lukt om je hypotheekgegevens op te vragen?

Ferd en BigBen, bedankt voor jullie hulp op de zondagmiddag 🙂
Vandaag gebeld en mijn token bleek nog niet gekoppeld aan hypotheek en het depot. Gelijk opgelost, top!
Wel jammer dat dit niet wordt vermeld in de foutmelding die ik te zien kreeg.

Allemaal bedankt, ik kan weer verder!
Wat leuk dat je de uitkomst met ons deelt. Een foutmelding is niet altijd even duidelijk, maar een telefoontje met onze klantenservice biedt vaak duidelijkheid. Gelukkig kon mijn collega het direct oplossen.

Reageer