SNS

Mijn SNS update

• 20 januari 2017
  • 2 Reacties
  • 4329 Keer bekeken

Badge
In 2017 wordt de mijn SNS omgeving responsive gemaakt.Het responsive maken van mijn SNS is naar mijn idee een beetje onnodig. Op de telefoon gebruik ik toch de app.
Maar blijkbaar is uit jullie marktonderzoek gebleken dat dit wenselijk is, dus dat is prima.

Op meerdere wensen wordt als reactie gegeven dat het niet dit jaar wordt behandeld omdat jullie druk zijn met het responsive maken van mijn SNS.

Enerzijds logisch, het is een hele grote klus.
Maar anderzijds onlogisch en wel hierom:

Bij het responsive maken moeten vele stukjes software opnieuw ontworpen worden. Als er tijdens dit ontwerpproces rekening wordt gehouden met de wensen, dan kunnen die gelijk meegenomen worden.

Hierdoor hoeven deze nieuw stukjes software in 2018 niet opnieuw veranderd worden als de wensen worden geïmplementeerd.

Ik heb niet heel veel verstand van software, dus misschien is het heel onlogisch wat ik hier zeg.
Maar als ik als mechanisch ingenieur producten aanpas, dan zou het op deze manier gaan. Het scheelt uiteindelijk veel tijd.

2 reacties

Hoi Gerard,

Goed dat je dit deelt. Het kan inderdaad zijn dat je suggesties tijd besparen. Net als jij heb ik ook niet veel verstand van software, je suggesties geef ik door aan de ontwikkelaars.
Ik ben erg benieuwd, maar ook of het uiterlijk wat meer moderner gemaakt gaat worden.... Mag van mij ook wel een opfrisbeurt gebruiken.

Reageer