SNS

Beantwoord

Mobiel app registratie verwijderd, opnieuw aanmelden lukt niet 3x

• 7 oktober 2018
  • 4 Reacties
  • 668 Keer bekeken

mijn mobiel app meld dat registratie is verwijderd vanwege veiligheid of update, opnieuw aanmelden zoals gevraagd lukt tot 3x toe niet, dit wekt erg veel wantrouwen, de app is overigens up to date, waar zit het probleem?
icon

Beste antwoord door BigBen 7 oktober 2018, 13:35

mijn mobiel app meld dat registratie is verwijderd vanwege veiligheid of update, opnieuw aanmelden zoals gevraagd lukt tot 3x toe niet, dit wekt erg veel wantrouwen, de app is overigens up to date, waar zit het probleem?
Hoi Jent, welkom in de community,
ik gebruik de app zelf niet, maar lees steeds weer dat deze verwijderen en opnieuw installeren de snelste en eenvoudigste manier is om veel problemen op te lossen.
Trouwens wel vreemd dat de app zelf meld dat de registratie is verwijderd, ik zou wantrouwig worden.
Groet,
Ben 🆒
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Jent, welkom in de community,
ik gebruik de app zelf niet, maar lees steeds weer dat deze verwijderen en opnieuw installeren de snelste en eenvoudigste manier is om veel problemen op te lossen.
Trouwens wel vreemd dat de app zelf meld dat de registratie is verwijderd, ik zou wantrouwig worden.
Groet,
Ben 🆒
Badge +2
Goedemorgen Jent,

Allereerst welkom op de community. Ik ben niet eerder tegengekomen dat iemand deze melding kreeg. Heb je de tip van BigBen opgevolgd? Als dit niet werkt, laat je dan weten welke foutmelding je precies krijgt en of het om de mobiel betalen app of de mobiel bankieren app gaat?
Je kunt eventueel in de internet omgeving via je computer even kijken welke toestellen er nu geregistreerd staan onder je account.

Deze instellingen vind je onder https://www.snsbank.nl/online/mijnsns/mijn-zelfservice/ onder het kopje mobiel bankieren.
Goedemorgen jent,

Toevallig kwam ik dit topic tegen. Je hebt niet meer gereageerd, is het probleem inmiddels opgelost?

Reageer