SNS

Mobiel betalen app geeft aan geen rekening te vinden

  • 5 januari 2018
  • 4 Reacties
  • 273 Keer bekeken

Zoals titel aangeeft

Na installeren app kom ik niet verder omdat ik melding krijg dat er geen bankrekening is
Wat nu ?

4 reacties

Hoi Zappapuppy,

Welkom op de community 🙂 Wat balen dat het niet lukt om de mobiele app te registreren. Staat er een foutcode van 3 of 4 cijfers bij de melding?
Hallo peter

Nee geeft alleen

Mobiel betalen niet mogelijk
Jammer we hebben geen rekening gevonden waarmee je kunt betalen
Hallo peter

Nee geeft alleen

Mobiel betalen niet mogelijk
Jammer we hebben geen rekening gevonden waarmee je kunt betalen


Mail je je achternaam, postcode, huisnummer en geboortedatum naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Zappapuppy - Community - Mobiel betalen app geeft aan geen rekening te vinden'? Dan kijk ik of ik de oorzaak vind.
Mail is gestuurd

Reageer