SNS

Vraag

mobiel betalen app werkt niet

• 30 juni 2020
  • 2 Reacties
  • 5865 Keer bekeken

Sinds deze week werkt mijn app niet meer met mijn NFC betaalfunctie...ook als ik wil inloggen in zowel mobiel betalen als in SNS bankieren pakt ie wel mijn vingerafdruk maar niet mijn code... hij blijft aangeven dat er een beveiligingsconflict is met een andere app...en dus werkt mijn NFC betalen totaal niet...mobiel bankieren kom ik wel in alleen met mijn vingerafdruk...heb inmiddels alle apps die voorrang hadden uitgezet in dat lijstje maar t probleem blijft...zou toch graag mijn NFC willen gebruiken.....

2 reacties

Reputatie 3

Goedemiddag @Huub1980, wat leuk dat je gebruik maakt van onze app. Om de app zo veilig mogelijk te houden, stopt onze app wanneer andere apps die informatie kunnen halen van je scherm draaien op de achtergrond. Voor een optimaal gebruik van onze app is het handig om eerst alle andere apps op de achtergrond te beëindigen. Dan werkt alles zoals het hoort.

Dat heb ik al gedaan maar dat helpt niet...net zoals t opnieuw installeren etc....waar ik uiteindelijk zelf achter ben gekomen is dat t helpt als ik de vingerafdruk uitschakel in de app...dan werkt de app "normaal"

Reageer