SNS

Vraag

Mobiel Ideal betalingen ineens digipas nodig

  • 23 juli 2019
  • 3 Reacties
  • 4099 Keer bekeken

Hallo,
ik doe tegenwoordig al mijn iDeal betalingen mobiel via QR code. Nu krijg ik sinds vandaag bij bekende rekeningnummers (waar ik soms al jaren aan betaal) dat ik mijn Digi-pas moet gebruiken. Ik snap dat wel voor onbekende rekeningnummers maar niet voor bekende. Het is bij hogere maar ook bij lagere betalingen. Ik vind dat erg vervelend. Moet ik iets veranderen in mijn account...?
Alvast bedankt voor de hulp!
Groeten,
Boesta 🙂

3 reacties

Reputatie 1
Goedenavond @Boesta, fijn dat je zo uitgebreid uitlegt wat er aan de hand is. Wil je de app eens helemaal verwijderen en opnieuw registreren met je digipas? Ik verwacht dat dan het probleem is opgelost. Het kan met de laatste versie van de app te maken hebben.
Hallo Sanne,

De app is up to date maar ik zal toch even gaan verwijderen en opnieuw installeren. Ik ga dat niet vandaag doen. Ik zal hier de uitkomst melden.

Fijne avond! 🙂
Reputatie 1
Dat zou heel fijn, alvast bedankt en jij ook een fijne avond gewenst. Ik ben benieuwd of dit het probleem oplost.

Reageer