SNS

Beantwoord

Mobile app en koppeling Particulier & Zakelijke rekening

• 30 augustus 2015
  • 4 Reacties
  • 793 Keer bekeken

Hi, Ik heb een particuliere en zakelijke rekening (voor de VVE) bij SNS. Omdat ik veel onderweg ben zou ik graag beide rekeningen willen inzien op mijn telefoon en iPad. Helaas kan ik maar 1 SNS app installeren, en kan ik binnen de mobiele app niet switchen tussen de rekeningen. Kunnen jullie hier een oplossing voor bieden? (een zakelijke SNS app lijkt mij het makkelijkste)
icon

Beste antwoord door Dennis 31 augustus 2015, 12:18

Hoi Jan,

Ik kan me voorstellen dat je het handig vindt om zowel je zakelijke als je particuliere rekeningen onder de knop te hebben. Ik heb een mooie oplossing; de nieuwste update van de app biedt de mogelijkheid om met beide accounts in te loggen (behalve bij de Windows Phone app). Linksboven in je inlogscherm staat een icoontje met twee poppetjes. Je registreert de tweede gebruiker door op het icoontje te klikken. Zorg er wel voor dat je de zakelijke digipas bij de hand hebt voor de registratie. Laat je weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Jan,

Ik kan me voorstellen dat je het handig vindt om zowel je zakelijke als je particuliere rekeningen onder de knop te hebben. Ik heb een mooie oplossing; de nieuwste update van de app biedt de mogelijkheid om met beide accounts in te loggen (behalve bij de Windows Phone app). Linksboven in je inlogscherm staat een icoontje met twee poppetjes. Je registreert de tweede gebruiker door op het icoontje te klikken. Zorg er wel voor dat je de zakelijke digipas bij de hand hebt voor de registratie. Laat je weten of het zo lukt?
Ach... dat ik daar niet eerder achter gekomen ben.
Dank! Het werkt! Helemaal top!
Helaas werkt het niet als er twee digipassen aan de zakelijke account zijn gekoppeld
Badge +2
Goedemorgen Amice,

Welkom op de community 🙂 Als er meerdere digipassen zijn gekoppeld aan een contract, dan kun je de mobiele app inderdaad niet gebruiken. Er wordt aan gewerkt om dit in de toekomst wel mogelijk te maken.

Wil je een keer zelf een topic aanmaken? In het topic Welkom op de community lees je hoe dat moet. In de Koffiekamer stellen de community leden zichzelf voor. We zijn benieuwd wie jij bent.

Reageer