SNS

Vraag

Niet meer mogelijk om via digicode in te loggen

• 21 juli 2020
  • 4 Reacties
  • 433 Keer bekeken

Sinds ik een Digipas heb, kan ik niet meer inloggen met mijn Digicode. Ook al kies ik om via Digicode in te loggen lukt dit alsnog niet. Hoe kan dit? Ik wil niet met de Digipas onloggen omdat ik dat lang vind duren en erg omslachtig vind.

4 reacties

Dank je wel voor je antwoord, ik ga het even doorgeven!

Goedemiddag @Eliasvroon en welkom op onze community. Wettelijk gezien mogen we geen digicode meer aanbieden naast de digipas. We bieden wel een extra inlogmogelijkheid met QR- code. Als je de SNS Mobiel Bankieren app downloadt, dan log je supersnel in met je QR-code. Hier lees je er alles over. https://www.snsbank.nl/particulier Laat je weten of het je bevalt?

Ik kan inderdaad wel inloggen met de QR maar er is nog een andere ouder die in wil kunnen loggen en die woont op een ander adres. Kan dat dan ook? Ik ben de enige met de digipas.

Reputatie 3

Goed dat je dit navraagt @Eliasvroon. Dit is mogelijk als de andere ouder een rol heeft op de rekening. Hij/zij vraagt hier Mijn SNS aan en ontvangt binnen 4 werkdagen inloggegevens om de rekening in te zien. Heeft de ander nog geen rol op de rekening en willen jullie dit wel? Dan lees je hier hoe je dat regelt. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Reageer