Vraag

Nieuwe pas activeren lukt niet.


  • Aan het opstarten
  • 1 reactie
Ik krijg een brief van SNS waarin staat dat ik mijn nieuwe pas kan activeren. Maar deze pas is niet in de app, en ook niet in internet bankieren beschikbaar. SNS check de digitale beschikbaarheid voordat je iets verstuurd! Wanneer en hoe wordt mijn pas nu zichtbaar? Moet ik jullie hier nu over bellen??
Ook over het toevoegen van mijn nieuwe rekening in de app moest ik bellen. Dat kostte maar liefst 20 minuten....

1 Reactie

Goedemorgen Harry60, fijn dat je de pas hebt ontvangen. Dan is het niet handig als je 'm niet terugziet in internetbankieren. Je activeert je pas hier. Als dit niet lukt, stuur dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en het 3-cijferige pasnummer dat op de achterkant van je betaalpas staat naar: webcare@sns.nl. Dan kijk ik waarom je de pas niet kunt activeren.

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)